Weer een rare whisky-gewoonte erbij..... Ik kan het niet laten om te kijken met een "VBT-4 blik".
Bovendien moet ik me inhouden (of juist niet?) om niet alvast e.e.a. te kopen als ik iets "interessants" zie voor een volgende HWF VBT

Yapi schreef:exact wat ik zou doen, Piet, al beginnen kopen wat nu hot is of zo, want voor je het weet heb je er in september geen flessen meer van
Laat mij maar even hoor, ik zei al, ik maak het zelf zo moeilijk 

Piet schreef:Dat gezegd hebbende dacht ik dan toch maar alvast die mooie flessen te bestellen die ik gisterenavond zag (wilde nog even kijken of combineren mogelijk is). Weg dus![]()
Soundwave schreef:Kijk uit wat je allemaal zegt he Piet, anders weet ik weer een half jaar van te voren al wat er tussen de samples zit
Hoewel, nieuwe mogelijkheden nieuwe kansen

Soundwave schreef:En is het alweer bijna inschrijftijd? Duurt mij veel te lang die VBT-4!
Attentie: Helaas is gebleken dat er "deelnemers" zijn die zich wel aanmelden maar vervolgens alleen het pakket in ontvangst nemen zonder tijdens de VBT zelfs maar een teken van leven te geven.
Dat is dus echt niet zoals het bedoeld is. Er wordt veel geïnvesteerd om een mooi proef-pakket samen te stellen waarop nul komma nul verdient wordt.
Een Het Whisky forum Virtuele Blind Tasting is een sociaal (media) gebeuren met een educatief en vermakelijk karakter, dus echt "ter leering ende vermaeck". Vaak zal de inhoud de aankoopprijs overstijgen. Het pakket is niet bedoeld om op eenvoudige manier, goedkoop aan een tasting set te komen. Het is bedoeld om animositeit op het forum te creëren en er over te discuseieren. Om aan mooie samples te komen zijn er andere kanalen.
Dat je schroomt om blind een proefnotitie te plaatsen of als je om wat voor reden dan ook daar moeite mee hebt. Prima, geen probleem. Het is echter wel de bedoeling dat je in elk geval laat weten wat je er van vond en wat jou toppers waren in een VBT-pakket, etc. etc.
Ook naar de VBT-sponsors toe is het niet correct dat een pakket gekocht wordt om er vervolgens niets meer over te horen.
Wil je in het bezit komen van een VBT-pakket maar heb je niet de intentie om aan het sociale gebeuren deel te nemen, laat dat dan even weten. Dan zet ik je op de "Reservelijst" en maak je nog altijd kans maar geven we voorrang aan mensen die wel actief deel willen nemen aan het sociale gebeuren waarvoor een HWF VBT bedoeld is.

Terug naar “Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten