Martino schreef:Mijn zwager had in Oberhausen een hele leuke fles gekocht. Deze literfles bestaat uit 3 kleine flesjes die in
elkaar passen
Zal wel Clontarf Trinity geweest zijn (Ierse whiskey):

[/OFFTOPIC]
Martino schreef:Mijn zwager had in Oberhausen een hele leuke fles gekocht. Deze literfles bestaat uit 3 kleine flesjes die in
elkaar passen

Aldi Lidl Kaufland zijn nou eigenlijk niet de slijterijen!!!!!!!
welke ik bedoelde, en het is juist dat via internet wellicht koopjes gevonden kunnen worden. and by the way van Zuylen vindt ik nu ook bepaald niet goedkoop.EDRADOUR schreef:Aldi Lidl Kaufland zijn nou eigenlijk niet de slijterijen!!!!!!!
EDRADOUR schreef:and by the way van Zuylen vindt ik nu ook bepaald niet goedkoop.
Beachten Sie bitte das wir nicht in andere Lander als Deutschland liefern
KSB66 schreef:Maar ik zat even op 'maps'te kijken en het ligt niet echt op de route naar Wagrain.
KSB66 schreef:Maaaaaar, als het wel die shop is .......... Die shop heeft een leuk item in het assortiment waar ik al een poos naar op zoek ben maar waar ik geen 900km voor ga rijden.
JayDie schreef:KSB66 schreef:Maar ik zat even op 'maps'te kijken en het ligt niet echt op de route naar Wagrain.
Dik 200km....KSB66 schreef:Maaaaaar, als het wel die shop is .......... Die shop heeft een leuk item in het assortiment waar ik al een poos naar op zoek ben maar waar ik geen 900km voor ga rijden.
Misschien komt Chris nog wel eens in Nederland en wil hij die voor je meenemen?
)

Zo is nu te zien dat Duitsland er toch regelmatig als winnaar uit komt, in ieder geval niet vaak als verliezer!Dat blijft overduidelijk de Nederlandse slijter... Tuurlijk, komt vast ook door de accijns, maar toch.
whiskysite schreef:Zo is nu te zien dat Duitsland er toch regelmatig als winnaar uit komt, in ieder geval niet vaak als verliezer!Dat blijft overduidelijk de Nederlandse slijter... Tuurlijk, komt vast ook door de accijns, maar toch.
John kan je uitleggen wat je bedoeld met hierboven? Het accijns dus?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: lambda0 en 44 gasten