Online Nosing and Tasting bij De Koning

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Piet
Moderator
Moderator

Online Nosing and Tasting bij De Koning

Ongelezen berichtdoor Piet » 16 Aug 2009, 20:26

Whisky slijterij De Koning organiseert Online Nosing and Tastings (zie menu: Online NaT). Ik heb hiermee zelf nog geen ervaring maar gezien dat het al de 14de keer wordt is er kennelijk voldoende interesse.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

p_froes
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Online Nosing and Tasting bij De Koning

Ongelezen berichtdoor p_froes » 16 Aug 2009, 21:24

Toevallig heb ik me vanochtend ook ingeschreven. Het wordt mijn eerste keer Online NaT van de Koning. Ik heb wel al vaker meegedaan met andere online blind tastings. Het is altijd moeilijk, maar wel leuk ;) .
0 x
Life is too short to drink bad whisky

smit9212
Actief lid
Actief lid

Re: Online Nosing and Tasting bij De Koning

Ongelezen berichtdoor smit9212 » 19 Feb 2010, 23:09

Ik heb in het verleden ook wel eens meegedaan met een online N&T van De Koning. Erg leuke ervaring maar wel heel moeilijk om een behoorlijk puntenaantal te scoren. Ik had dan ook niet gewonnen. Veel succes aan iedereen die mee gaat doen.

Laatst omhoog gehaald door Piet op 19 Feb 2010, 23:09.
0 x
Grtz,
Alex

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”