Bezoek Arran Distillery

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
DH17
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Bezoek Arran Distillery

Ongelezen berichtdoor DH17 » 23 Jun 2010, 09:52

In het weekend van 10 - 15 juni j.l. zijn Wouter en ik naar Schotland geweest :Slainte

We zijn op vrijdag de 112 naar de Arran Distillery geweest en hierover heb ik een blogpost geschreven, op http://DH17slijterijen.wordpress.com vind je mijn bevindingen. Ik vond het een geweldig leuke, knusse en gezellige distilleerderij met fantastische producten! Overigens is de Arran 15th Anniversary botteling vandaag binnengekomen in onze winkel(s) en hij is werkelijk fantastisch! Hierover ook meer in de blogpost, wij hebben 'm daar al mogen proeven. Bijzonder.
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: Bezoek Arran Distillery

Ongelezen berichtdoor Piet » 23 Jun 2010, 10:20

Leuke Blogspot "ik".

Dat deed me er aan herinneren ... en ik ben toch eens even gaan zoeken.

Arran is pas in 1995 weer opgestart (na wederopbouw) en heeft pas weer rond 2000 eigen whisky op de markt gebracht. Ze hebben vóór die tijd al ingekochte whisky onder Arran-label op de markt gezet.
Ik heb hier nog een van die eerste staan (gekocht rond 2000) in originele "feestverpakking" met 2 Nosing Glasses.
Dat is een NAS maar zou hun eerste eigen 3yo moeten zijn, Matured in Sherry Casks, 43%.

Nu ik dit bedenk wordt het weer moeilijker deze te openen :Scratch
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

DH17
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Bezoek Arran Distillery

Ongelezen berichtdoor DH17 » 23 Jun 2010, 11:43

Piet schreef:Leuke Blogspot "ik".

'Ik' als in Elise van Tol :D
0 x

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”