Jos stelt zich voor
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Jos stelt zich voor
Hallo whiskyliefhebbers,
Mijn naam is Jos, 44 jaar oud, gelukkig getrouwd met Lilianne en vader van 2 zonen, Martijn (19) en Daan (15). Whisky is zowel beroepsmatig / hobby een grote passie in mijn leven.
Ik ben al een 18 jaar eigenaar van een slijterij in Maastricht, en ondertussen is ons whisky-assortiment behoorlijk uitgebreid. Favorieten heb ik zeker maar ik ben iemand van verschillende smaken en zeker iemand van een momentopname. In deze periode staat turf weer hoog op mijn lijstje.
Tevens ben ik lid van de whiskyclub `The Old Smugglers`en organiseer ik elk jaar een clubreis naar Schotland. We komen elke 6 weken bijelkaar voor een tasting. Ook staat de organisatie v/d Schots-Ierse zondag elk jaar op het programma, waar we proberen zoveel mogelijk mensen warm te maken voor het levenswater en natuurlijk de cultuur.
Ik hoop mijn steentje op dit forum te kunnen bijdragen en veel plezier te beleven.
Mt. vr. gr.
Jos Bams - Old Smuggler.
Mijn naam is Jos, 44 jaar oud, gelukkig getrouwd met Lilianne en vader van 2 zonen, Martijn (19) en Daan (15). Whisky is zowel beroepsmatig / hobby een grote passie in mijn leven.
Ik ben al een 18 jaar eigenaar van een slijterij in Maastricht, en ondertussen is ons whisky-assortiment behoorlijk uitgebreid. Favorieten heb ik zeker maar ik ben iemand van verschillende smaken en zeker iemand van een momentopname. In deze periode staat turf weer hoog op mijn lijstje.
Tevens ben ik lid van de whiskyclub `The Old Smugglers`en organiseer ik elk jaar een clubreis naar Schotland. We komen elke 6 weken bijelkaar voor een tasting. Ook staat de organisatie v/d Schots-Ierse zondag elk jaar op het programma, waar we proberen zoveel mogelijk mensen warm te maken voor het levenswater en natuurlijk de cultuur.
Ik hoop mijn steentje op dit forum te kunnen bijdragen en veel plezier te beleven.
Mt. vr. gr.
Jos Bams - Old Smuggler.
0 x
Re: Jos stelt zich voor.
Hallo Jos, leuk je er bij de hebben.
Hebben "The Old Smugglers" ook een club website ? Ik zie er wel een aantal maar dat zullen jullie niet zijn !
old-smuggler schreef:Tevens ben ik lid van de whiskyclub `The Old Smugglers`en organiseer ik elk jaar een clubreis naar Schotland.
Hebben "The Old Smugglers" ook een club website ? Ik zie er wel een aantal maar dat zullen jullie niet zijn !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Leuke site Jos.
We streven er naar de meest complete en up-to-date lijsten te hebben dus staat ook jullie clubsite er nu bij in: Club websites van kleine clubs en genootschappen.
Van de 13 foto's van leden zijn er 4 vrouwen, dat lijkt me boven gemiddeld. Hoe krijg je dat voor elkaar ?
Van de waarschijnlijk een of twee vrouwen die hebben ingeschreven op het forum, heeft er één, één bericht geplaatst. Ze is waarschijnlijk zo geschrokken van de reacties dat ook zij daarna nooit meer is terug geweest.
Als je een goede tip hebt om dames aan te trekken en te houden, dan houd ik me zeer aanbevolen
We streven er naar de meest complete en up-to-date lijsten te hebben dus staat ook jullie clubsite er nu bij in: Club websites van kleine clubs en genootschappen.
De groep bestaat op dit ogenblik uit 19 leden......
Van de 13 foto's van leden zijn er 4 vrouwen, dat lijkt me boven gemiddeld. Hoe krijg je dat voor elkaar ?
Van de waarschijnlijk een of twee vrouwen die hebben ingeschreven op het forum, heeft er één, één bericht geplaatst. Ze is waarschijnlijk zo geschrokken van de reacties dat ook zij daarna nooit meer is terug geweest.
Als je een goede tip hebt om dames aan te trekken en te houden, dan houd ik me zeer aanbevolen

0 x
He Jos!
Leuk dat je je voorstelt. We hopen zeker meer van je te lezen op het forum!
Leuk artikel in de laatste Whisky Passion! Ook een leuke zaak in Maastricht!
Leuk dat je je voorstelt. We hopen zeker meer van je te lezen op het forum!
Leuk artikel in de laatste Whisky Passion! Ook een leuke zaak in Maastricht!

0 x
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Hoi Piet, onder het genot van een mooie dram zal ik je dit wel eens uitleggen.....

Gr. Jos
Hoi Piet, onder het genot van een mooie dram zal ik je dit wel eens uitleggen.....
Gr. Jos
0 x
old-smuggler schreef:Hoi Piet, onder het genot van een mooie dram zal ik je dit wel eens uitleggen.....![]()
![]()
Ik probeer elk jaar wel een dagje of zo in Maastricht te verblijven dus die staat !
..... gezien je whisky assortiment heb ik je zaak ook in de lijst Whiskyslijterijen gezet.
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Dag Jos,
Welkom op dit leuke, informatieve en doorgaans zeer genoeglijke forum
MacOffringa
Welkom op dit leuke, informatieve en doorgaans zeer genoeglijke forum
MacOffringa
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

Welkom Jos. Leuk om je erbij te hebben en leuk om en bijdrage van iemand te hebben die beroepsmatig mee bezig is.
Gr,
Jock
Gr,
Jock
0 x
-
Whisky_Bas
- Actief lid

Dag Jos, een whiskyliefhebber met een eigen slijterij, dat is net zoiets als een muis met een eigen kaaswinkel... Ik denk dat velen jaloers zullen zijn.
0 x
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Ja Bas, wie het dichtst bij het vuur zit..........proeft de meeste whiskies.

0 x
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Re: hobby`s basketball
Lol...
ik heb zelf ook gespeeld en wel op eredivisie-niveau. Geweldige sport, nu iets minder met de knieen maar dat compenseer ik wel met mooie drams.
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”