De regio waarin ik (meestal) woonachtig ben is:

Noord-Holland
52
10%
Friesland
14
3%
Groningen
22
4%
Drenthe
17
3%
Overijssel
43
8%
Zuid-Holland
87
16%
Utrecht
23
4%
Flevoland
14
3%
Gelderland
50
9%
Limburg
31
6%
Noord-Brabant
59
11%
Zeeland
11
2%
België West-Vlaanderen
19
4%
België Oost-Vlaanderen
25
5%
België Antwerpen
23
4%
België Vlaams-Brabant
18
3%
België Limburg
17
3%
België overige regio
2
0%
Ik ben niet woonachtig in Nederland of België
3
1%

Totaal aantal stemmen : 530

In welke regio woon je (het vaakst) ?

16 feb 2010, 11:02

__________________________________________________________________________________________________
OPGELET: Gelieve hier geen berichten te plaatsen maar alleen de poll in te vullen.
Voor discussie over dit onderwerp zie: In welke provincie woon je ?
__________________________________________________________________________________________________

Het primaire doel van deze registratie is het vergemakkelijken van de geografische plaatsbepaling t.b.v. bijvoorbeeld de locatie voor een proeverij of ander samenzijn.

Deze poll geeft snel en eenvoudig inzicht in de geografische-distributie van forumleden in Nederland en Vlaanderen. Vooral forumleden die interesse hebben in mogelijke deelname in plaatsgebonden activiteiten wordt verzocht hier de regio waarin je meestal woonachtig bent aan te klikken.
Mocht je verhuisd zijn dan kun je je nieuwe regio aanklikken. Elk forumlid kan één stem uitbrengen. Een stem kan indien nodig elk moment worden herzien. Uiteraard kun je je woonplaats ook in je profiel zetten zodat die in de rechter-marge wordt weergegeven bij je berichten.

Hartelijk dank hiervoor namens de organisatoren en feestcommissie(s).

Afbeelding

Re: In welke regio woon je (het vaakst) ?

21 sep 2014, 10:01

Hallo ik woon in brussel, daar wonen ook wel best wat nederlandstalige mensen hoor, het is hellaas provincieloos, valt onder brussel hoofdstedelijk gewest, misschien een categorietje erbij doen! Groetjes

21 sep 2014, 13:52

Overijssel

21 sep 2014, 13:54

a.u.b. je regio invullen in de poll, niet hier als bericht plaatsen :)

v.w.b. Brussel: als ik een optie toevoeg, reset dat de poll, dus dat dus ik liever niet. Dichtstbij correct lijkt mij Vlaams Brabant? (Als onwetende kaaskop ;))

21 sep 2014, 20:08

Ha ja, goed. De hoofdstad werd over het hoofd gezien. Maakt niks uit.begrijp je probleemstelling, groetjes!