Sietse Offringa
Sietse Offringa
Hi all,
Vorig jaar heb ik mij voorgesteld, kort in het verkeerde topic. Het is tijd dat ik dit recht zet!
Dus: hallo allemaal! Ik ben Sietse, 24 jaar en al zeker een kwart van mijn leven met whisky bezig. Mede dankzij mijn vader zijn namen als The Glenlivet en Glenfiddich al van jongs af aan in m'n geheugen geprent (de grote borden met de brands stonden naast de flipperkast), op latere leeftijd ben ik ook eens gaan proeven. Vanaf toen, zes jaar geleden, ging het snel.
Een maand werken bij Bruichladdich, Nederlandse winnaar van Make it at Bushmills, geven van masterclasses en natuurlijk een van de beste mentoren die ik me kon wensen (ik geloof dat jullie 'm kennen: MacOffringa). Dankzij deze bouwstenen bevind ik me nu in een droombaan: Brand Ambassador Whisky bij Maxxium NL. Onder deze paraplu vallen o.a. The Famous Grouse, The Macallan en Highland Park.
De festivals en evenementen maken deel uit van mijn portfolio, dus ik hoop veel van jullie (nogmaals) tegen het lijf te lopen! Schiet me vooral aan wanneer je me tegenkomt (of op het forum), ik ben altijd in voor een praatje.
Cheers,
Sietse
Vorig jaar heb ik mij voorgesteld, kort in het verkeerde topic. Het is tijd dat ik dit recht zet!
Dus: hallo allemaal! Ik ben Sietse, 24 jaar en al zeker een kwart van mijn leven met whisky bezig. Mede dankzij mijn vader zijn namen als The Glenlivet en Glenfiddich al van jongs af aan in m'n geheugen geprent (de grote borden met de brands stonden naast de flipperkast), op latere leeftijd ben ik ook eens gaan proeven. Vanaf toen, zes jaar geleden, ging het snel.
Een maand werken bij Bruichladdich, Nederlandse winnaar van Make it at Bushmills, geven van masterclasses en natuurlijk een van de beste mentoren die ik me kon wensen (ik geloof dat jullie 'm kennen: MacOffringa). Dankzij deze bouwstenen bevind ik me nu in een droombaan: Brand Ambassador Whisky bij Maxxium NL. Onder deze paraplu vallen o.a. The Famous Grouse, The Macallan en Highland Park.
De festivals en evenementen maken deel uit van mijn portfolio, dus ik hoop veel van jullie (nogmaals) tegen het lijf te lopen! Schiet me vooral aan wanneer je me tegenkomt (of op het forum), ik ben altijd in voor een praatje.
Cheers,
Sietse
1 x
Re: Sietse Offringa
Sietse,
Nog van harte met je aanstelling als Brand Ambassador
, zal je van het najaar vast op een festival (ga in ieder geval naar Vlissingen en natuurlijk den Haag) tegen gaan komen.
Groeten,
Gert-Jan.
Nog van harte met je aanstelling als Brand Ambassador
Groeten,
Gert-Jan.
0 x
Ook hier en nu welkom Sietse.
Je mag in elk geval tot de "early adapters" worden gerekend
En inderdaad proficiat met je benoeming als Brand Ambassador Whisky bij Maxxium (zag het op Twitter voorbijkomen. Nu ook op Facebook trouwens).
Je mag in elk geval tot de "early adapters" worden gerekend
En inderdaad proficiat met je benoeming als Brand Ambassador Whisky bij Maxxium (zag het op Twitter voorbijkomen. Nu ook op Facebook trouwens).
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Welkom op 't forum, Sietse en ik wens je veel plezier hier
Meestal zeg ik dan "en als je wat wilt weten, vraag gerust, we zijn hier immers met véél whiskologen", maar pa, ma en jij tezamen, tja.... 
Good luck,
René
Nog van harte gefeliciteerd, jongen(sorry, even vergeten!)
Good luck,
René
Nog van harte gefeliciteerd, jongen(sorry, even vergeten!)
Laatst gewijzigd door I_SPEY op 22 Mei 2011, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Welkom op 't forum! Inderdaad gefeliciteerd met je aanstelling (als ik 't zo mag verwoorden)!
0 x
Nou Sietse,
van harte gefeliciteerd met je droombaan
en we komen je wel eens tegen bij 1 van de vele festivals of hier op het forum met een bijdrage ....succes met je job.
pascal en Tanja
van harte gefeliciteerd met je droombaan
en we komen je wel eens tegen bij 1 van de vele festivals of hier op het forum met een bijdrage ....succes met je job.pascal en Tanja
0 x
@John: dat verschilt per evenement. En ja, je kunt ons zeker samen tegenkomen!
@iedereen: dank voor de felicitaties!
@iedereen: dank voor de felicitaties!
0 x
Ik las het zojuist op Facebook, dus daarom ook hier: gefeliciteerd met je benoeming tot Europees Brand Ambassador van Macallan
Mooie job
Betekent dat voor ons dat we je nu minder in Nederland zien?
Mooie job
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”