Het is idd een hele mooie sport!
Jos stelt zich voor
Re: hobby`s basketball
Ha wat grappig! Waar heb je gespeeld? Dan ken je mijn coach vast wel: Jan Sikking. Of een van mn teamgenoten Virgil Ormskerk
.
0 x
Life is too short to drink bad whisky
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Re: hobby`s basketball
Mijn naam is Jos Bams, en als ik me niet vergis heb ik Sikking als coach gehad bij het nederlands junioren team samen met Lubeek. Zelf ben ik bij kimbria maastricht begonnen en toen naar Weert vertrokken. Hoechst - Kaypro - Miniware.....
Tja en toen kwam er een vervelende blessure...

Tja en toen kwam er een vervelende blessure...

0 x
Re: Jos stelt zich voor
Ai vervelend.. Ik was de eerste helft van dit seizoen ook geblesseerd
. Maar het gaat nu wel weer beter.
Ha ik zie dat je zelfs Rookie of the Year was 1985-1986
. Schiet je nog wel eens een balletje?
Ha ik zie dat je zelfs Rookie of the Year was 1985-1986
0 x
Life is too short to drink bad whisky
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

ik heb tot vorig jaar nog in de Belgische competitie gespeeld, maar wel op een niveau waar ervaring wint van snelheid.
Nu af en toe achter in de tuin met mijn zonen.

0 x
Hallo Jos,
Welkom op het Forum en als ik een keer in Maastricht een uurtje over heb kom ik wel even je winkel inrennen.
Welkom op het Forum en als ik een keer in Maastricht een uurtje over heb kom ik wel even je winkel inrennen.

0 x
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Dat bakkie gaat er wel in maar die
zal ik moeten overslaan...ik moet dan nog 3 uur in de auto terug 
zal ik moeten overslaan...ik moet dan nog 3 uur in de auto terug
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

old-smuggler schreef:ik heb tot vorig jaar nog in de Belgische competitie gespeeld, maar wel op een niveau waar ervaring wint van snelheid.![]()
Het enige wat ik heb gespeeld is op de zenuwen van mijn vrouw. Althans dat zegt ze altijd
Jock
0 x
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Martino schreef:Dat bakkie gaat er wel in maar diezal ik moeten overslaan...ik moet dan nog 3 uur in de auto terug
Maastricht heeft geloof ik 120 verschillende hotels...... en een dikke 300 kroegen, dus....

0 x
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Jock schreef:old-smuggler schreef:ik heb tot vorig jaar nog in de Belgische competitie gespeeld, maar wel op een niveau waar ervaring wint van snelheid.![]()
Het enige wat ik heb gespeeld is op de zenuwen van mijn vrouw. Althans dat zegt ze altijd![]()
Jock
Ohh Jock gelukkig, ik dacht al dat ik alleen dat probleem met mijn vrouw had....
0 x
He, Jos, ook een mooie collectie.
Die eerste fles springt er misschien nog wel het meest uit. Lijkt me een echt collecters-item juist omdat hij uit de beginjaren van Malt in Nederland stamt.
By the way. Ik ben niet zo sportief maar heb wel een paar jaar Avital Selinger als buurman gehad
Die eerste fles springt er misschien nog wel het meest uit. Lijkt me een echt collecters-item juist omdat hij uit de beginjaren van Malt in Nederland stamt.
By the way. Ik ben niet zo sportief maar heb wel een paar jaar Avital Selinger als buurman gehad

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

Och ja Piet, een mens moet toch iets.....
Ben er wel al een tijdje mee bezig, guldentijd perk. Toen was alles nog iets voordeliger in prijs.
Wat sportiviteit, nu speel ik alleen nog maar spelletjes waar ik echt kan winnen..
Ben er wel al een tijdje mee bezig, guldentijd perk. Toen was alles nog iets voordeliger in prijs.
Wat sportiviteit, nu speel ik alleen nog maar spelletjes waar ik echt kan winnen..
0 x
Piet schreef:He, Jos, ook een mooie collectie.
Ja maar, Jos... Hoe kan dat ook anders wanneer je leus "Hebben we niet, kennen we niet" is... Jij hebt alles, toch?
0 x
- old-smuggler
- (Whisky)Professional

old-smuggler schreef:Ben er wel al een tijdje mee bezig, guldentijd perk. Toen was alles nog iets voordeliger in prijs.
old-smuggler schreef:Mijn zoon is vandaag jarig en hij heeft een glengoyne 21 jaar open gemaakt![]()
Smullen op zijn 19e verjaardag.![]()
Dat "guldentijdperk" was voor mij nog wat eerder maar op mijn 19e kon ik me nog geen "glengoyne 21 jaar" veroorloven. viewtopic.php?f=22&t=7&start=10#p7
De tijden zijn zeker veranderd... ondanks de huidige barre omstandigheden
Proficiat vader Jos

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”