Piet schreef:Antoine, als je geïnteresseerd bent in oude (ICT-)vakliteratuur.
Dan drink ik liever een dram....

Piet schreef:Antoine, als je geïnteresseerd bent in oude (ICT-)vakliteratuur.

JayDie schreef:My goodness, Piet! Zie dat je (op dit moment) 71 flessen bezit (volgens WhiskyBase)!!! Zow... staan deze allemaal thuis in je kast, of zijn dit whiskies die je al eens gehad hebt?
Woow... ben duidelijk diegene die het groenst is (qua Schotse Single Malts)
Piet schreef:Ze staan hier vooral achter me, maar ook een beetje om me heen in mijn werkkamer. (...)
Ik zet ze (als moderator/administrator) niet in mijn onderschrift om geen mensen (zoals jij) te ontmoedigen dan wel te verplichten
JuronymouS schreef:Overigens snap ik niet de precieze bedoeling van de collectie op Whiskybase. Is dat voor wat je momenteel in je kast hebt staan (zoals ik nu heb ingevuld), of voor wat je ooit in je kast hebt gehad, of zelfs voor wat je ooit hebt geproeft? Dat kan ik ook niet echt duidelijk ontdekken op de site aldaar.
JayDie schreef:volgens mij is dat een beetje aan jezelf, maar ik denk dat de meeste mensen daar plaatsen wat ze "nu" in de kast hebben. Als je alles gaat plaatsen wat je ooit hebt gehad of zelfs ooit geproefd hebt wordt het wel een hele grote collectie...
Piet schreef:Het is deels hoe je er zelf invulling aan geeft. Wat mij betreft laat het zien wat je hebt en gehad hebt.
Tom schreef:Hmz whisky base, (...) Geld die enkel voor single malts of whisky in het algemeen?
JayDie schreef:Ahaaaa! Dat verklaart een hoop! Kijk... ik zet alleen de flessen die ik nu heb in de base, jij dus alles wat je hebt en hebt gehad. Dat verklaart mijn lege schapje vs. jouw volle schap (ook)!
Piet schreef:Dan spreek ik over begin negentiger jaren van de vorige eeuw.

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsTerug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten