Martijn even voorstellen
Martijn even voorstellen
Hoi allemaal,
Ik ben Martijn 28 jaar en woon sinds 5 jaar in Oostenrijk.
Ik mag dus graag een glas whisky drinken en doe dat al een jaar of 5-6.
Wat ik op moment open heb staan is een highland park 12 jaar, Glenlivet 12 jaar en een Dalmore Gran Reserva.
Alle 3 de whisky's bevalen me goed, ik heb verder gaan vaste whisky's, het is altijd weer leuk om een nieuwe fles te vinden en te proberen.
Tijdje terug heb ik dit forum gevonden en lees er regelmatig wat topics en het leek me nu wel is tijd om me te registreren en even voor te stellen.
Dus bij deze zeg ik cheers!
Martijn
Ik ben Martijn 28 jaar en woon sinds 5 jaar in Oostenrijk.
Ik mag dus graag een glas whisky drinken en doe dat al een jaar of 5-6.
Wat ik op moment open heb staan is een highland park 12 jaar, Glenlivet 12 jaar en een Dalmore Gran Reserva.
Alle 3 de whisky's bevalen me goed, ik heb verder gaan vaste whisky's, het is altijd weer leuk om een nieuwe fles te vinden en te proberen.
Tijdje terug heb ik dit forum gevonden en lees er regelmatig wat topics en het leek me nu wel is tijd om me te registreren en even voor te stellen.
Dus bij deze zeg ik cheers!
Martijn
0 x
Re: Martijn even voorstellen
Welkom Martijn! Hoe is het leven in Oostenrijk? En het whiskyaanbod? In ieder geval veel plezier op het forum!
Pano
Pano
0 x
Life is too short to drink bad whisky
Bevalt goed in Oostenrijk, ik woon in het plaatsje Wagrain in Salzburg ik heb daar in de winter een skiverhuur en in de zomer doe ik mountainbike verhuur.
Het whisky aanbod hier in de omgeving is wat matig Wagrain en omliggende plaatjes zijn erg klein.
Hier word natuurlijk meer snaps gedronken, die overigens ook erg lekker kunnen zijn.
In de grotere steden zijn natuurlijk wel whisky's speciaal winkels, maar jammer genoeg niet de goedkoopste.
Ik heb een adresje in Duitsland bij Munchen waar ik wel is langs ga als ik in de buurt kom, en dan een fles haal die je hier niet zo makkelijk kan krijgen.
Zo had ik bijv. de laatste keer dat ik daar was een fles van Glen Grant 25 jaar meegenomen waar ik erg van heb genoten.
Martijn
Het whisky aanbod hier in de omgeving is wat matig Wagrain en omliggende plaatjes zijn erg klein.
Hier word natuurlijk meer snaps gedronken, die overigens ook erg lekker kunnen zijn.
In de grotere steden zijn natuurlijk wel whisky's speciaal winkels, maar jammer genoeg niet de goedkoopste.
Ik heb een adresje in Duitsland bij Munchen waar ik wel is langs ga als ik in de buurt kom, en dan een fles haal die je hier niet zo makkelijk kan krijgen.
Zo had ik bijv. de laatste keer dat ik daar was een fles van Glen Grant 25 jaar meegenomen waar ik erg van heb genoten.
Martijn
0 x
Leuk je erbij te hebben als "buitenlander", Martijn.
Toch in een positie waarvan veel mensen dromen, al dan niet onder het genot van een mooie whisky
Toch in een positie waarvan veel mensen dromen, al dan niet onder het genot van een mooie whisky

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Hoi Martijn
Welkom op dit forum. Ben veel op wintersport geweest in Oostenrijk en helaas is het zo dat ik de goede whisky altijd mee moest nemen. Maar toch, in Munchen zijn heel goede adressen te vinden. En via webwinkels is vast wel het een en ander te verkrijgen.
groet, Coat
Welkom op dit forum. Ben veel op wintersport geweest in Oostenrijk en helaas is het zo dat ik de goede whisky altijd mee moest nemen. Maar toch, in Munchen zijn heel goede adressen te vinden. En via webwinkels is vast wel het een en ander te verkrijgen.
groet, Coat
0 x
He Martijn,
welkom op dit forum. Leuk dat we steeds meer leden uit het buitenland erbij krijgen en toch Nederlands blijven
Als het zo door gaat moeten we misschien dit topic alweer aanpassen
Misschien is het topic Whisky kopen in het buitenland ook interessant voor jou? Ik zie je schrijven over een shop in Munchen?
Veel plezier en tot schrijfs!
welkom op dit forum. Leuk dat we steeds meer leden uit het buitenland erbij krijgen en toch Nederlands blijven
Misschien is het topic Whisky kopen in het buitenland ook interessant voor jou? Ik zie je schrijven over een shop in Munchen?
Veel plezier en tot schrijfs!
0 x
- JuronymouS
- Actief lid

- Jock
- (Whisky)Professional

Kende deze whisky niet, ik heb even opgezocht waar het in Oostenrijk is en blijkt ongeveer 300km van mij vandaan te zijn.
Het is niet zo ver van een wijnstreek (Wachau) waar ik zommers altijd voorbij ga als ik na Wenen ga.
Dus misschien dat ik daar van de zomer is even voorbij ga om te kijken of het wat is.
Dat is idd de shop waar ik langs ga, hebben ontzetend veel whisky's daar en ook erg vriendelijke mensen.
Ze hebben ook onlineshop maar leveren alleen in Duitsland.
In Oostenrijk heb je ook wel onlineshops maar die zijn tog altijd wel vrij duur dus bestel daar bijna nooit.
Martijn
En bedankt voor alle welkoms van iedereen.
0 x
Martijn hartelijk welkom!
Ik heb gezocht naar waldvierteller in Nederland en zowaar een exemplaar
gevonden! alleen de prijs was wel even schrikken: 108,00 euro!
Ik heb gezocht naar waldvierteller in Nederland en zowaar een exemplaar
gevonden! alleen de prijs was wel even schrikken: 108,00 euro!
0 x
Alias KJ
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”