Lagavulin! schreef: Zondag een hele dag naar de whisky-initiatie bij Glengarry te Gent![]()
Kun je misschien iets meer vertellen over die whisky-initiatie bij Glengarry te Gent, Bram?
Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 01 Okt 2010, 18:21
Lagavulin! schreef: Zondag een hele dag naar de whisky-initiatie bij Glengarry te Gent![]()
Ongelezen berichtdoor BWhisky » 01 Okt 2010, 19:13
Ongelezen berichtdoor JayDie » 01 Okt 2010, 20:25
Ongelezen berichtdoor BWhisky » 01 Okt 2010, 21:08
Ongelezen berichtdoor BWhisky » 04 Okt 2010, 13:48
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten




