Naar wie woont waarGeolocaties     Naar de Whisky evenementen-kalender op de hulp-pagina Evenementen kalender      onze startpagina hulp-Index      Literatuur pagina     Naar de hulp-pagina van Het Whisky forum Welkom & quick start!         Naar het Contactformulier op de hulp-pagina van Het Whisky forum

Whisky Weetje van de Week, klik de titel om te tonen/verbergen. Wordt vóór elk weekeinde vernieuwd. Whisky Weetje van de Week  (Tonen/verbergen: klik de titel. Wordt elke vrijdag om 24:00 uur vernieuwd).              Gebruik een standaard Atom-feed (RSS) voorziening om Het Whisky forum te volgen.   Het Whisky forum op Twitter   Naar Het WWWhisky Design Award   Naar Index of Twitter Whisk(e)y Accounts   Bookmark and Share

Scheerzeep met een Whiskey luchtje

Het laatste nieuws over ontwikkelingen op gebied van Whisky.
Heeft u een nieuwtje te melden ? Dit is de plek, ook voor wetenswaardigheden die niet goed elders passen.

Scheerzeep met een Whiskey luchtje

Ongelezen berichtdoor Piet » 15 sep 2009, 10:58

Nat-scheer scheerzeep met een Whiskey luchtje !
Our jelly formula was created to provide a very close and comfortable shave. Enriched with aloe vera, fruit extracts, and oils to soothe and calm the skin while shaving. Lightly scented with our very popular WHISKEY scent, this is truly a luxurious yet masculine jelly.

Het moet niet gekker worden.
Als de Bob die maar niet gebruikt want dan wordt het toch nog blazen geblazen.
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin en het bijbehorende dagboek.
Laat je stem gelden op WWWhisky Design Award en op World Whisky dot Org.

Tip: Geef even aan in welk regio je woont.
Piet
Moderator
Moderator

Re: Scheerzeep met een Whiskey luchtje

Ongelezen berichtdoor p_froes » 15 sep 2009, 11:14

Hahahah, laat ik nou net wat scheerzeep nodig hebben :D
Life is too short to drink bad whisky
p_froes
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Piet » 15 sep 2009, 11:58

Tsja, aan Whiskey ruiken of naar Whiskey ruiken dat scheelt maar één letter !
Maar of je dat wilt ?
Maar wie weet je hebt ook "Tabac" scheerzeep, aftershafe etc. en die bestaat al héél lang.
Wat ik wel zeker weet is dat ik niet meer in de buurt van mijn vrouw hoef te komen..... maar wie weet ? Je hebt wel meer "vreemde" geuren die het dan toch goed blijken te doen. Ik hoor het wel want ik ga het niet proberen, al was het maar omdat ik droog scheer ;)
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin en het bijbehorende dagboek.
Laat je stem gelden op WWWhisky Design Award en op World Whisky dot Org.

Tip: Geef even aan in welk regio je woont.
Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Jock » 15 sep 2009, 18:11

Piet schreef:Tsja, aan Whiskey ruiken of naar Whiskey ruiken dat scheelt maar één letter !
Maar of je dat wilt ?
Maar wie weet je hebt ook "Tabac" scheerzeep, aftershafe etc. en die bestaat al héél lang.
Wat ik wel zeker weet is dat ik niet meer in de buurt van mijn vrouw hoef te komen..... maar wie weet ? Je hebt wel meer "vreemde" geuren die het dan toch goed blijken te doen. Ik hoor het wel want ik ga het niet proberen, al was het maar omdat ik droog scheer ;)

Piet ik heb handzeep in huis die ik gekocht heb in Bowmore op Islay. "Islay whisky scented toilet soap".
Tegenover de destillerderij in het dorpje Bowmore heb je de Islay whisky soap company.
Op Jura in de plaatselijke lunchroom viel mij op dat de zeep om je handen te wassen "Jura Whisky Liquid Soap" was. En het ruikt echt naar whisky.
Ach ja, als er een markt voor is, why not? :Slainte

Jock
Jock
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Keer terug naar Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden