Piet schreef:Maar dit onderwerp gaat dan ook over een hele andere herkenbaarheid, namelijk de fysieke

Dit zou meer iets zijn voor: Suggesties ter verbetering van de website en het forum.
zie ik spoken, dit draadje stond toch al in "suggesties ter verbetering van de website en het forum" of is het er net naartoe verplaatst, ...
petten,sjaals, lanyards of sleutelhangers, zelf bedrukken is inderdaad niet zo duur, vaak onder de 50cent. je gaat er wel snel bijlopen als een toerist of formule1 coureur met al die sponsoring. zolang het maar niet opvallende reclame is.
meesten hebben hier wel een mobiel met toegang tot facebook, dan kun je heel gemakkelijk een "social gathering" of een whisky flashmob houden via internet. zo heb je RSVP buttons en event meldingen die op die beurt weer kan exporteren naar je eigen google calender, via een Joomla bridge kun phpbb laten connecten met diverse social media, ik weet alleen niet of dat in de praktijk ook goed werkt, misschien zijn er betere (meer anonieme) extenties voor phpBB.
ik kijk ook met twee ogen tegen de privacy issues aan, maar goed met een beetje googlekunde is iedereen gemakkelijk te vinden.