Herkenbaarheid van forumleden

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.

Zou je een "Het Whisky forum" badge dragen op festivals, NaT's etc. ?

Nee dank je wel
7
18%
Ja absoluut
16
41%
Een enkele keer misschien
16
41%

Totaal aantal stemmen: 39

Matti
Moderator
Moderator

Re: Herkenbaarheid van forumleden

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Mar 2013, 11:28

MichelC schreef:zou je hem misschien op formaat kunnen maken van 85x54mm (pinpas formaat) dan past hij mooi in zo'n badge houder :)

Dat is inderdaad het formaat waar ik hem op maak, 85x55 met 3mm snijmarge. Bovenstaande voorbeeld is op dubbele grootte daarvan.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 15 Mar 2013, 13:07

Los van het idee,
Ik vind de kleurencombinatie en het logo nogal 'nineties' overkomen :)
Ik weet wel dat het gebasseerd is op de header hier maar, zonder kritiek te willen geven want ik zou het niet beter kunnen, ik vind die nogal oudbollig... Daarenboven staan die tumblers ( één met ijs nota bene! ) daar wat ongelukkig vind ik aangezien er hier quasi geen enkele liefhebber zijn whisky in derglijk glas nuttigt :)

Nu, de header op het forum moet zeker niet veranderen hoor, maar als er dan toch visitekaartjes gemaakt worden mag het voor mij part een stuk moderner.

just my 2 cents :)
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 15 Mar 2013, 13:15

@Matti
Als ik het voorbeeldje plaatje van jou download en hem in paint 50% verklein en uitprint van vervormt hij, is hij niet zo scherp meer. misschien hogere resolutie dat het beter gaat.
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Mar 2013, 15:12

MichelC schreef:@Matti
Als ik het voorbeeldje plaatje van jou download en hem in paint 50% verklein en uitprint van vervormt hij, is hij niet zo scherp meer. misschien hogere resolutie dat het beter gaat.

Da's dan ook niet de meest handige methode :) Ik heb een origineel psd-bestand (photoshop) wat wel goed schaalt, dit plaatje is echt alleen een voorbeeld.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 15 Mar 2013, 16:19

kijk dat maakt het een stuk makkelijker, maar aangezien niet iedereen hier fotosoep heeft, kijken of we/je daar een kant en klaar dingetje van kan maken wat makkelijk voor iedereen is uit te printen ed.

maar eerst maar een simpele badge/visitekaartje :)
Laatst gewijzigd door MichelC op 16 Mar 2013, 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Mar 2013, 18:32

MichelC schreef:kijk dat maakt het een stuk makkelijker, maar aangezien niet iedereen hier fotosoep heeft, kijken of we/je daar een kant en klaar dingetje van kan maken wat makkelijk voor iedereen is uit te printen ed.

Rustig, kalm en bedeesd Michel. Eerst een ontwerp en dan een makkelijk distribueerbaar bestand. Oftewel, misschien ten overvloede: dit is slechts een voorbeeld, niet printen dus! ;)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 15 Mar 2013, 19:36

MichelC schreef:...ik zat ook nog zo te denken, dat pasje van het forum en de bekostiging daarvoor kan je misschien samen laten hangen met een lidmaatschap van het forum waar je misschien kortingafspraken kan maken met bv. Whisky passion voor korting op het blad en kortingen bij diverse slijterijen om het interessant te maken voor leden en kan je daar kan dan misschien geld uit werven voor het online houden van de website/forum, keycords, pasjes, badges of andere dingen, misschien een aantal enthousiaste mensen die belang hebben bij een 'clubblad'

maar eerst maar een simpele badge/visitekaartje :)

Matti schreef:Rustig, kalm en bedeesd Michel. Eerst een ontwerp en dan een makkelijk distribueerbaar bestand. Oftewel, misschien ten overvloede: dit is slechts een voorbeeld, niet printen dus!

Dat statement van Matti graag x 100.
Hallo, ben ik ook nog in beeld :HitHead Inderdaad even op de rem graag Michel. Ik denk namelijk dat je nu wel erg overenthousiast bent (ik wil het woord onrealistisch nog niet gebruiken maar het kwam wel even in me op).
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 15 Mar 2013, 20:01

klopt...sorry :oops:
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Mar 2013, 20:37

Hier nog een alternatieve versie, iets verder weg van de stijl van de header, nog steeds met ruimte voor een naam, maar geen 'lege' ruimte meer die stoort (vind ik).

VisiteHWF2013_v2.jpg
VisiteHWF2013_v2.jpg (75.56 KiB) 1631 keer bekeken
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Mar 2013, 20:42

Piet schreef:[...](ik wil het woord onrealistisch nog niet gebruiken maar het kwam wel even in me op).

Onrealistisch vind ik wel meevallen, Michel beschrijft alleen een whiskyclub en geen onafhankelijk whisky forum :) Twee verschillende beesten en (maar dat is mijn mening) beiden erg nuttig. Er zijn enkele grote (landelijke) whiskyclubs die dat gedeelte behoorlijk goed bedienen, maar er is maar 1 groot onafhankelijk forum :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 15 Mar 2013, 20:53

Matti schreef:Onrealistisch vind ik wel meevallen, Michel beschrijft alleen een whiskyclub en geen onafhankelijk whisky forum :) Twee verschillende beesten ....

Dat heb ik aan Michel achter de schermen inmiddels ook precies zo toegelicht Matthijs!

Met onrealistisch doelde ik meer op het hele scala aan mogelijkheden dat werd geopperd in verband met dit forum EN het feit dat iemand dat ook nog zou moeten doen (als het al interessant zou zijn)!
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 15 Mar 2013, 20:56

Matti schreef:Hier nog een alternatieve versie, iets verder weg van de stijl van de header, nog steeds met ruimte voor een naam, maar geen 'lege' ruimte meer die stoort (vind ik).

Deze vind ik wel mooi hoor ! En inderdaad de "lege ruimte is én beschikbaar én niet hinderlijk meer :goedgedaan
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 15 Mar 2013, 22:01

Piet schreef:Deze vind ik wel mooi hoor ! En inderdaad de "lege ruimte is én beschikbaar én niet hinderlijk meer :goedgedaan

Maar de eerste was weer wel veel herkenbaarder :o
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Mar 2013, 22:48

Piet schreef:
Piet schreef:Deze vind ik wel mooi hoor ! En inderdaad de "lege ruimte is én beschikbaar én niet hinderlijk meer :goedgedaan

Maar de eerste was weer wel veel herkenbaarder :o

Als we deze 10-man sterk op ieder festival dragen wordt ie vanzelf herkenbaar ;)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 16 Mar 2013, 08:11

true...

matti, heb je al iets werkbaars waar ik mee kan testen?
0 x

Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”