Highland Park expressies
Re: Highland Park expressies
Voor wie het nog niet weet:
De Odin's gaan terug voor "normale" prijzen ...
Op de veiling van Catawiki: van 800 € een kleine maand terug, naar 420€ & 390€ deze week.
Op de veiling van Catawiki: van 800 € een kleine maand terug, naar 420€ & 390€ deze week.
0 x
Tom2 schreef:Voor wie het nog niet weet:
Vandaar dat er sinds maandag al vier HP Odin's zijn aangeboden op het forum
0 x
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly - Ron Brurgundy
-
Scotch1979
- Actief lid

"Normale prijs"...
Vandaag bericht op facebook van een winkelier in België ,
"Men 'gunt' ons één Odin.
Wij gunnen deze de hoogste bieder!"
vind dit niet echt kunnen, maar wie ben ik...
0 x
Scotch1979 schreef:"Normale prijs"...
Als het een officiële web shop / winkel is dan ben ik het met je eens !!
0 x
-
Scotch1979
- Actief lid

-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Scotch1979 schreef:"Normale prijs"...
Triest! Zeer triest!
Maar helaas is dit ook het gevolg van de whiskymarkt op dit moment...
Ik heb het al eerder gezegd:
hoe frustrerend moet het als winkelier niet zijn om te zien dat de flessen die ze aan retailprijs verkopen
de volgende dag verkocht worden (prijs x3) door hun eigen klanten?
De winkelier moet belastingen betalen, pand, personeel,... en ziet de winst door z'n neus geboord...
Maar het blijft natuurlijk intriest als je als gewone liefhebber hiervan het gelag betaald...
1 x
mogen we weten welke shop? Zal ook geen geheim zijn zou ik denken
en ik heb geen feestboek
0 x
volgens mij is de 2e batch Odin uitgeleverd bij een aantal winkels, gezien de [iek de laatste 2 dagen van TKAB 

0 x
Vandaag een Highland park 25 jaar (2004 botteling) gekocht of eigenlijk gevonden in Duitsland voor 135 euro
met een dikke laag stof er erop en en hoog op de kast dit blijven toch de leukste koopjes op plekken waar je het niet verwacht. Iemand deze whisky al eens geprobeerd?
1 x
dalwinnie schreef:Vandaag een Highland park 25 jaar (2004 botteling) gekocht of eigenlijk gevonden in Duitsland voor 135 euromet een dikke laag stof er erop en en hoog op de kast dit blijven toch de leukste koopjes op plekken waar je het niet verwacht. Iemand deze whisky al eens geprobeerd?
Awesome! Mooie vondst hoor. Hadden ze niet nog meer leuke dingen bij die slijter staan dan?
0 x
Idd hier zou ik ook gelukkig van worden
Maar je wist dus dat het een koopje was?
Want je vraagt nu om ervaringen Met Highland-park 25 dus ik neem aan dat je hem zelf nog niet geproefd hebt?
Want je vraagt nu om ervaringen Met Highland-park 25 dus ik neem aan dat je hem zelf nog niet geproefd hebt?
0 x
thijs100 schreef:dalwinnie schreef:Vandaag een Highland park 25 jaar (2004 botteling) gekocht of eigenlijk gevonden in Duitsland voor 135 euromet een dikke laag stof er erop en en hoog op de kast dit blijven toch de leukste koopjes op plekken waar je het niet verwacht. Iemand deze whisky al eens geprobeerd?
Awesome! Mooie vondst hoor. Hadden ze niet nog meer leuke dingen bij die slijter staan dan?
Nee bij deze slijter niet maar ga nu zeker vaker in Duitsland kijken bij bij trinkgut keten.
0 x
dat het een koopje was dat wist ik wel je betaald dit nu bijna voor hp 18 maar nee heb hem nog niet eerder gedronken. Dus weer een leuke fles voor een speciaal momentWhiskieke schreef:Idd hier zou ik ook gelukkig van worden![]()

2 x
Zeker de moeite de 25!
Als ik hem voor die prijs had gevonden, dan was hij gisteren al open geweest
Als ik hem voor die prijs had gevonden, dan was hij gisteren al open geweest
0 x
-
Scotch1979
- Actief lid

HP12 oud of nieuw
Vraagje aan HP liefhebbers
Wat geniet er jullie voorkeur de hedendaagse 12 jarige officiële botteling of de oude botteling, wat zijn de verschillen. Het lijkt me ergens logisch dat de oudere beter zal zijn maar wie zal het zeggen...
Heb de laatste tijd een paar leeftijdsloze HP gedronken maar ze vallen me toch echt wel niet mee.
Wat geniet er jullie voorkeur de hedendaagse 12 jarige officiële botteling of de oude botteling, wat zijn de verschillen. Het lijkt me ergens logisch dat de oudere beter zal zijn maar wie zal het zeggen...
Heb de laatste tijd een paar leeftijdsloze HP gedronken maar ze vallen me toch echt wel niet mee.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”