Highland Park expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Gebruikersavatar
Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2231
Lid geworden op: 02 Dec 2014, 18:39
Locatie: Turnhout

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 15 Apr 2015, 22:25

Voor wie het nog niet weet:

De Odin's gaan terug voor "normale" prijzen ...
Op de veiling van Catawiki: van 800 € een kleine maand terug, naar 420€ & 390€ deze week.
0 x
Afbeelding

Nielsvanp
Senior
Senior
Berichten: 198
Lid geworden op: 03 Aug 2014, 11:32

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Nielsvanp » 16 Apr 2015, 08:19

Tom2 schreef:Voor wie het nog niet weet:

De Odin's gaan terug voor "normale" prijzen ...
Op de veiling van Catawiki: van 800 € een kleine maand terug, naar 420€ & 390€ deze week.


Vandaar dat er sinds maandag al vier HP Odin's zijn aangeboden op het forum ;)
0 x
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly - Ron Brurgundy

Scotch1979
Actief lid
Actief lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 Apr 2012, 11:21

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Scotch1979 » 16 Apr 2015, 18:59

"Normale prijs"...
Vandaag bericht op facebook van een winkelier in België ,

"Men 'gunt' ons één Odin.

Wij gunnen deze de hoogste bieder!"

vind dit niet echt kunnen, maar wie ben ik...
0 x

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 799
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 20:36

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 16 Apr 2015, 19:44

Scotch1979 schreef:"Normale prijs"...
Vandaag bericht op facebook van een winkelier in België ,

"Men 'gunt' ons één Odin.

Wij gunnen deze de hoogste bieder!"

vind dit niet echt kunnen, maar wie ben ik...


Als het een officiële web shop / winkel is dan ben ik het met je eens !!
0 x

Scotch1979
Actief lid
Actief lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 Apr 2012, 11:21

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Scotch1979 » 16 Apr 2015, 19:53

Volledig officieel...
0 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1850
Lid geworden op: 21 Jun 2013, 20:13

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 16 Apr 2015, 21:06

Scotch1979 schreef:"Normale prijs"...
Vandaag bericht op facebook van een winkelier in België ,

"Men 'gunt' ons één Odin.

Wij gunnen deze de hoogste bieder!"

vind dit niet echt kunnen, maar wie ben ik...


Triest! Zeer triest!
Maar helaas is dit ook het gevolg van de whiskymarkt op dit moment...
Ik heb het al eerder gezegd:
hoe frustrerend moet het als winkelier niet zijn om te zien dat de flessen die ze aan retailprijs verkopen
de volgende dag verkocht worden (prijs x3) door hun eigen klanten?
De winkelier moet belastingen betalen, pand, personeel,... en ziet de winst door z'n neus geboord...
Maar het blijft natuurlijk intriest als je als gewone liefhebber hiervan het gelag betaald... :(
1 x

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 799
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 20:36

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 16 Apr 2015, 21:21

mogen we weten welke shop? Zal ook geen geheim zijn zou ik denken ;) en ik heb geen feestboek
0 x

MikerG
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 849
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 13:31

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor MikerG » 17 Apr 2015, 16:43

volgens mij is de 2e batch Odin uitgeleverd bij een aantal winkels, gezien de [iek de laatste 2 dagen van TKAB :P
0 x
Afbeelding

dalwinnie
Senior
Senior
Berichten: 465
Lid geworden op: 08 Dec 2011, 11:31

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor dalwinnie » 18 Apr 2015, 19:08

Vandaag een Highland park 25 jaar (2004 botteling) gekocht of eigenlijk gevonden in Duitsland voor 135 euro :duimop met een dikke laag stof er erop en en hoog op de kast dit blijven toch de leukste koopjes op plekken waar je het niet verwacht. Iemand deze whisky al eens geprobeerd?
1 x

Gebruikersavatar
thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 Aug 2013, 15:50
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 18 Apr 2015, 19:15

dalwinnie schreef:Vandaag een Highland park 25 jaar (2004 botteling) gekocht of eigenlijk gevonden in Duitsland voor 135 euro :duimop met een dikke laag stof er erop en en hoog op de kast dit blijven toch de leukste koopjes op plekken waar je het niet verwacht. Iemand deze whisky al eens geprobeerd?


Awesome! Mooie vondst hoor. Hadden ze niet nog meer leuke dingen bij die slijter staan dan?
0 x
Afbeelding | Afbeelding

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 799
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 20:36

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 18 Apr 2015, 19:21

Idd hier zou ik ook gelukkig van worden :D
Maar je wist dus dat het een koopje was?
Want je vraagt nu om ervaringen Met Highland-park 25 dus ik neem aan dat je hem zelf nog niet geproefd hebt?
0 x

dalwinnie
Senior
Senior
Berichten: 465
Lid geworden op: 08 Dec 2011, 11:31

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor dalwinnie » 18 Apr 2015, 20:12

thijs100 schreef:
dalwinnie schreef:Vandaag een Highland park 25 jaar (2004 botteling) gekocht of eigenlijk gevonden in Duitsland voor 135 euro :duimop met een dikke laag stof er erop en en hoog op de kast dit blijven toch de leukste koopjes op plekken waar je het niet verwacht. Iemand deze whisky al eens geprobeerd?


Awesome! Mooie vondst hoor. Hadden ze niet nog meer leuke dingen bij die slijter staan dan?

Nee bij deze slijter niet maar ga nu zeker vaker in Duitsland kijken bij bij trinkgut keten.
0 x

dalwinnie
Senior
Senior
Berichten: 465
Lid geworden op: 08 Dec 2011, 11:31

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor dalwinnie » 18 Apr 2015, 20:15

Whiskieke schreef:Idd hier zou ik ook gelukkig van worden :D
Maar je wist dus dat het een koopje was?
Want je vraagt nu om ervaringen Met Highland-park 25 dus ik neem aan dat je hem zelf nog niet geproefd hebt?
dat het een koopje was dat wist ik wel je betaald dit nu bijna voor hp 18 maar nee heb hem nog niet eerder gedronken. Dus weer een leuke fles voor een speciaal moment :smullen
2 x

Gebruikersavatar
Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2231
Lid geworden op: 02 Dec 2014, 18:39
Locatie: Turnhout

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 19 Apr 2015, 09:42

Zeker de moeite de 25!
Als ik hem voor die prijs had gevonden, dan was hij gisteren al open geweest ;)
0 x
Afbeelding

Scotch1979
Actief lid
Actief lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 Apr 2012, 11:21

HP12 oud of nieuw

Ongelezen berichtdoor Scotch1979 » 25 Apr 2015, 09:50

Vraagje aan HP liefhebbers

Wat geniet er jullie voorkeur de hedendaagse 12 jarige officiële botteling of de oude botteling, wat zijn de verschillen. Het lijkt me ergens logisch dat de oudere beter zal zijn maar wie zal het zeggen...
Heb de laatste tijd een paar leeftijdsloze HP gedronken maar ze vallen me toch echt wel niet mee.
0 x


Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten