jdoucet schreef:BWhisky schreef:jdoucet schreef:Teeling 21yo Silver batch 4
Yum.
Batch 4 ?!
Op de Teeling tasting werd nochtans beweerd dat batch 3 de laatste zou zijn en er een 23 of 24 zou volgen.
H2H geproefd met andere batches?
Zeer benieuwd
Zeker dat je goed geluisterd hebt? Bij ons zeiden ze net hetzelfde over de 4, lanceringsdatum -hopelijk- in september anders is het 2016.
Er zou ook effectief 23yo whiskey in die batch 4 zitten en de fles is gewoon gelijk gebleven omdat herontwerp van de packaging te duur was
Tsja, identiek hetzelfde verhaal te horen gekregen maar dan ivm batch 3
Hoe dan ook, topspul











