Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Gebruikersavatar
BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1736
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:58

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 09 Apr 2015, 15:18

jdoucet schreef:
BWhisky schreef:
jdoucet schreef:Teeling 21yo Silver batch 4

Yum.


Batch 4 ?!
Op de Teeling tasting werd nochtans beweerd dat batch 3 de laatste zou zijn en er een 23 of 24 zou volgen.
H2H geproefd met andere batches?
Zeer benieuwd :)


Zeker dat je goed geluisterd hebt? Bij ons zeiden ze net hetzelfde over de 4, lanceringsdatum -hopelijk- in september anders is het 2016.
Er zou ook effectief 23yo whiskey in die batch 4 zitten en de fles is gewoon gelijk gebleven omdat herontwerp van de packaging te duur was ;)


Tsja, identiek hetzelfde verhaal te horen gekregen maar dan ivm batch 3 :)
Hoe dan ook, topspul :duimop
1 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

rickvdw1
Actief lid
Actief lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 Aug 2014, 11:40

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor rickvdw1 » 09 Apr 2015, 16:50

Zojuist eindelijk de Glendronach 15 yo Revival en Old Pulteney 12 yo besteld! Komt morgen hopelijk binnen :D
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3110
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 09 Apr 2015, 16:51

Laphroaig 1998 vW cask #5557
0 x

Gebruikersavatar
Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contact:

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Banzai » 09 Apr 2015, 18:48

Caperdonich 1972 van Signatory. Weer eentje voor mijn 1972 verzamelingske :lekker
5 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding


Afbeelding

edwin1973
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1253
Lid geworden op: 12 Feb 2012, 18:05
Locatie: Dordrecht
Contact:

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor edwin1973 » 09 Apr 2015, 20:16

Banzai schreef:Caperdonich 1972 van Signatory. Weer eentje voor mijn 1972 verzamelingske :lekker



Mooi :goedgedaan

:Slainte
1 x

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 799
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 20:36

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 09 Apr 2015, 20:44

Banzai schreef:Caperdonich 1972 van Signatory. Weer eentje voor mijn 1972 verzamelingske :lekker



Amen ! :D
1 x

Faiz
Actief lid
Actief lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 Apr 2015, 12:34

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Faiz » 09 Apr 2015, 21:34

The Black Grouse, bij mijn lokale, onafhankelijke, slijter in het winkelcentrum (support your locals!) :duimop
Was €21,95 kwijt voor een flesje van 0,70liter, prima prijsje. Had graag de Johnnie Walker double black erbij gehad, maar die had ie niet op voorraad.
0 x

Nielsvanp
Senior
Senior
Berichten: 198
Lid geworden op: 03 Aug 2014, 11:32

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Nielsvanp » 10 Apr 2015, 00:18

Er stond nog een fles Highland Park 18 voor een klein prijsje bij de slijter dus die heb ik meegenomen.
0 x
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly - Ron Brurgundy

Gebruikersavatar
Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 981
Lid geworden op: 25 Feb 2015, 12:29
Locatie: Omgeving Breda

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 10 Apr 2015, 14:47

Paar maanden geleden bij de G&G een mini flesje Glenfiddich 12 gekocht. Die beviel me zo goed dat ik me al vrij snel had voorgenomen om een groter fles hiervan te gaan aanschaffen.

Vandaag was het zo ver!

En vanavond ga ik hem ook meteen nuttigen. :hoera
2 x
Afbeelding

edwin1973
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1253
Lid geworden op: 12 Feb 2012, 18:05
Locatie: Dordrecht
Contact:

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor edwin1973 » 10 Apr 2015, 22:56

Mortlach 16 jaar cadenhead

:Slainte
0 x

vmk
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 819
Lid geworden op: 08 Feb 2012, 13:38
Locatie: Noord Brabant

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor vmk » 11 Apr 2015, 16:49

Een Littlemill 1989-2013 24yo The Whisky Agency The Perfect Dram 52.9%.
2 x

Gebruikersavatar
Caledonians
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1103
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 22:44

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Caledonians » 11 Apr 2015, 16:55

vmk schreef:Een Littlemill 1989-2013 24yo The Whisky Agency The Perfect Dram 52.9%.


Kon je hem toch niet langer meer laten staan?! ;-)
0 x
AfbeeldingAfbeelding

vmk
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 819
Lid geworden op: 08 Feb 2012, 13:38
Locatie: Noord Brabant

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor vmk » 11 Apr 2015, 17:21

Caledonians schreef:
vmk schreef:Een Littlemill 1989-2013 24yo The Whisky Agency The Perfect Dram 52.9%.


Kon je hem toch niet langer meer laten staan?! ;-)

Noop! :D
1 x

sopie
Senior
Senior
Berichten: 178
Lid geworden op: 12 Jun 2014, 22:45

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor sopie » 11 Apr 2015, 20:10

Een mooi flesje tomatin 32 jaartjes oud.
0 x

Mel
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 Mar 2013, 12:15

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Mel » 12 Apr 2015, 10:07

Clynelish 23 Years Old 1991 The Ultimate Selection Cask 13213 + 13214
0 x
Afbeelding


Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten