Peter87 schreef:Ik zei gisteren nog tegen m'n vriendin dat er iemand niet goed wijs was omdat hij een odin voor dik over de 800 op Ebay had staan.
Net zei ze tegen me, zo gek was hij nou ook weer niet
tja ODIN voor 857 euro bij catawiki , Gekkenhuis natuurlijk. Moet eerlijk bekennen dat ik het de verkoper wel gun, maar de genieters onder ons zullen ook weten dat het niet de whisky is die zoveel waard is, dat nutteloze houten rekje is gewoon een bere goede marketing truc, verdienen een hoop mensen geld aan.. terwijl je een 25 jaar oude HP kan kopen voor 250 euro in de winkel. Die is echt lekkerder dan de Odin, kom op zeg
Tjesus man voor 857 euro zou ik echt een OB brora of OB Port Ellen kopen, in die whisky zit een verhaal, de Odin zit in een dure houten kist








