Motoren van whiskyliefhebbers

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
maltje
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Motoren van whiskyliefhebbers

Ongelezen berichtdoor maltje » 23 Feb 2015, 18:45

Dat zou teveel kosten dus zoals ze bij ins zeggen pert-total.
Maar deze week al naar een andere gaan zien,de liefde voor een cat is groot,al zijn er nog mooie machientjes op de markt.
gerritbakker57 schreef:Dat is wel zonde van zo'n mooie fiets :( Is de schade te herstellen?

mvg
0 x

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 01 Mar 2015, 21:54

misschien verkeerde lijntje maar toch maar even proberen. Vakantie op de motor naar Schotland. Iemenad al plannen of interesse om in de zomervakantie met de motor enige mooie distilleerderijen te gaan bezoeken in Schotland :Slainte
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 03 Mar 2015, 17:14

gerritbakker57 schreef:misschien verkeerde lijntje maar toch maar even proberen. Vakantie op de motor naar Schotland. Iemenad al plannen of interesse om in de zomervakantie met de motor enige mooie distilleerderijen te gaan bezoeken in Schotland :Slainte

Ik was zondag in Utrecht, waren verschillende bedrijfjes die tours aanbieden... volgens mij best wel populaire bestemming met de motor?! Ik zou het overigens zelf niet zo gauw doen..dan eerder isle of man :P mja als jong gezin met 2 kleine kindjes zit dat er voorlopig niet in :gnif
0 x
Afbeelding

edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Mar 2015, 17:31

gerritbakker57 schreef:misschien verkeerde lijntje maar toch maar even proberen. Vakantie op de motor naar Schotland. Iemenad al plannen of interesse om in de zomervakantie met de motor enige mooie distilleerderijen te gaan bezoeken in Schotland :Slainte

Ik {ST100} heb dit met mijn vriendin {V750 Shadow} in 2011 gedaan. Dit is zeer zeker aan te raden als vakantieland. Zeker als je het weer mee had zoals wij.

Houd er echter rekening mee dat als je een tourder bent je steeds meer "tijd verliest" naarmate je hoger komt.
De afstanden worden groter van plaats naar plaats. De "single roads with passing" rijden super, maar zijn niet geschikt om te racen.

Tenzij je een durfal bent en menig knietje aan de grond rijd kan je goed opschieten.
Wildroosters en schapen daargelaten kom je niet veel mensen tegen, dus ook geen politie en/of radarcontrole.

Het is vooral genieten, genieten en nog eens genieten.... en dat gaat beter bij 60-70 in het uur dan 120...

Gr,
Edwin

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 04 Mar 2015, 21:24

Hoi Edwin, herkenbaar, ik heb vorig jaar een mooie tocht gemaakt over de highlands. Soms stukken waar je voluit kunt gaan maar vooral ook heel erg oppassen. Wat een geweldig landschap. Ik overweeg om in juli opnieuw een trip die kant op te maken. Eerst met Pinksteren met de motor naar Italie. met de autotrein naar Alessandrie en dan Italie in, een dag of 7 touren. De bekeuringen komen dan later wel weer, :P
0 x

Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Banzai » 05 Mar 2015, 09:09

Ik droom ervan om ooit met dit monster rond te kunnen rijden. De Suzuki Intruder M1800R custom. Nog even sparen!
3.jpg
3.jpg (156.14 KiB) 1707 keer bekeken
0 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding

Afbeelding

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 05 Mar 2015, 21:20

Hallo Banzai, dat is een serieus monster :goedgedaan Kan men voorstellen dat je nog even moet sparen. Wat kost dat in België? Wat rij je nu? Groeten, Gerrit
0 x

Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Banzai » 05 Mar 2015, 21:54

gerritbakker57 schreef:Hallo Banzai, dat is een serieus monster :goedgedaan Kan men voorstellen dat je nog even moet sparen. Wat kost dat in België? Wat rij je nu? Groeten, Gerrit

Hi Gerrit, deze custom Suzuki kost in België 14500€ maar misschien kan ik ergens een mooie 2de hands vinden. Waar ik nu mee rij? Met een mountainbike :lol: Als je vroeger je rijbewijs haald voor de auto, had je ook automatisch je rijbewijs voor de motor. Ongeveer 3 maanden voordat ik mijn rijbewijs haalde hebben ze dat afgeschaft. Ik moet dus helaas nog een motor rijbewijs halen :(
0 x
Afbeelding

Afbeelding

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 05 Mar 2015, 22:12

Hahaha, dat is grappig en oeps, voor jou vervelend. In Nederland is dat altijd gescheiden geweest, auto en motorrijbewijs. In Nederland is het nu zelfs zo dat wanneer je net je motorrijbewijs hebt, je alleen maar op een heel licht fietsje mag rijden, dus ook een soort van mountainbike :D Veel succes met je rijbewijs en dan tegelijk ook maar even sparen :( Ooohh, ik ben ooit begonnen op een Jawa 350http://en.wikipedia.org/wiki/Jawa_350#mediaviewer/File:Jawa_350_red_l_TCE.jpg
0 x

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 05 Mar 2015, 22:23

ben afgelopen jaar met de motor in schotland geweest echt een aanrader.... ow ja whisky voor het eerst geproefd :o
0 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Banzai » 06 Mar 2015, 11:23

gerritbakker57 schreef:Hahaha, dat is grappig en oeps, voor jou vervelend. In Nederland is dat altijd gescheiden geweest, auto en motorrijbewijs. In Nederland is het nu zelfs zo dat wanneer je net je motorrijbewijs hebt, je alleen maar op een heel licht fietsje mag rijden, dus ook een soort van mountainbike :D Veel succes met je rijbewijs en dan tegelijk ook maar even sparen :( Ooohh, ik ben ooit begonnen op een Jawa 350http://en.wikipedia.org/wiki/Jawa_350#mediaviewer/File:Jawa_350_red_l_TCE.jpg

Bedankt voor het medeleven, Gerrit :D Het is misschien beter zo. Het is niet omdat je met de auto kan rijden dat je het ook goed doet op een motor. Ik denk dat ik volgend jaar met m'n rijbewijs begin. Zoals ik al zei, eerst nog wat sparen. ;)
0 x
Afbeelding

Afbeelding

DennisLB
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DennisLB » 06 Mar 2015, 16:04

Pfoe, voor dat geld kan ik me wel wat andere motoren inbeelden. :D

Nee, ieder zijn ding natuurlijk. Zou leuk zijn om eens een ritje te kunnen doen om 's avonds af te sluiten met een lekkere whisky.
0 x
Afbeelding

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 06 Mar 2015, 19:58

DennisLB schreef:Pfoe, voor dat geld kan ik me wel wat andere motoren inbeelden. :D

Nee, ieder zijn ding natuurlijk. Zou leuk zijn om eens een ritje te kunnen doen om 's avonds af te sluiten met een lekkere whisky.

Ach, zie het volgende fietsje en verbaas je niet meer over een prijs, dit natuurlijk excl BPM etc.
Confederate X132 Hellcat
$60,000.00 USD

$10,000.00 USD Reservation Prepayment Required

http://store.confederate.com/products/x132-hellcat

:bigsmile :hoera
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 06 Mar 2015, 21:21

gerritbakker57 schreef:
DennisLB schreef:Pfoe, voor dat geld kan ik me wel wat andere motoren inbeelden. :D

Ach, zie het volgende fietsje en verbaas je niet meer over een prijs, dit natuurlijk excl BPM etc.
Confederate X132 Hellcat
$60,000.00 USD

$10,000.00 USD Reservation Prepayment Required

http://store.confederate.com/products/x132-hellcat

:bigsmile :hoera

ah..the hp odin onder de motoren :P

Zonder dollen, ik word er niet echt warmer van...
dat geld overigens ook voor de nieuwe kawa h2r
0 x
Afbeelding

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 06 Mar 2015, 21:51

Hoi Nino, Ik vind de confederate wel gaaf qua techniek maar volstrekt onbetaalbaar. Heb de H2R even bekeken, veel te hoekig. Niet mijn ding. Je vergelijking met de HP Odin is wel grappig, ook een echte hype! Ik krijg deze week mijn CR&S weer terug, met een nieuw tellerunit van
http://www.kc-engineering.de/aid-2131-M ... br-br.html
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”