Maar deze week al naar een andere gaan zien,de liefde voor een cat is groot,al zijn er nog mooie machientjes op de markt.
gerritbakker57 schreef:Dat is wel zonde van zo'n mooie fietsIs de schade te herstellen?
mvg
gerritbakker57 schreef:Dat is wel zonde van zo'n mooie fietsIs de schade te herstellen?

gerritbakker57 schreef:misschien verkeerde lijntje maar toch maar even proberen. Vakantie op de motor naar Schotland. Iemenad al plannen of interesse om in de zomervakantie met de motor enige mooie distilleerderijen te gaan bezoeken in Schotland
mja als jong gezin met 2 kleine kindjes zit dat er voorlopig niet in 

gerritbakker57 schreef:misschien verkeerde lijntje maar toch maar even proberen. Vakantie op de motor naar Schotland. Iemenad al plannen of interesse om in de zomervakantie met de motor enige mooie distilleerderijen te gaan bezoeken in Schotland

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

Kan men voorstellen dat je nog even moet sparen. Wat kost dat in België? Wat rij je nu? Groeten, Gerrit
gerritbakker57 schreef:Hallo Banzai, dat is een serieus monsterKan men voorstellen dat je nog even moet sparen. Wat kost dat in België? Wat rij je nu? Groeten, Gerrit

gerritbakker57 schreef:Hahaha, dat is grappig en oeps, voor jou vervelend. In Nederland is dat altijd gescheiden geweest, auto en motorrijbewijs. In Nederland is het nu zelfs zo dat wanneer je net je motorrijbewijs hebt, je alleen maar op een heel licht fietsje mag rijden, dus ook een soort van mountainbikeVeel succes met je rijbewijs en dan tegelijk ook maar even sparen
Ooohh, ik ben ooit begonnen op een Jawa 350http://en.wikipedia.org/wiki/Jawa_350#mediaviewer/File:Jawa_350_red_l_TCE.jpg

DennisLB schreef:Pfoe, voor dat geld kan ik me wel wat andere motoren inbeelden.
Nee, ieder zijn ding natuurlijk. Zou leuk zijn om eens een ritje te kunnen doen om 's avonds af te sluiten met een lekkere whisky.

gerritbakker57 schreef:DennisLB schreef:Pfoe, voor dat geld kan ik me wel wat andere motoren inbeelden.
Nee, ieder zijn ding natuurlijk. Zou leuk zijn om eens een ritje te kunnen doen om 's avonds af te sluiten met een lekkere whisky.
Ach, zie het volgende fietsje en verbaas je niet meer over een prijs, dit natuurlijk excl BPM etc.
Confederate X132 Hellcat
$60,000.00 USD
$10,000.00 USD Reservation Prepayment Required
http://store.confederate.com/products/x132-hellcat
![]()

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten