The Glenlivet Whisky School

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Gebruikersavatar
EDRADOUR
Actief lid
Actief lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 Okt 2009, 21:27
Locatie: Eygelshoven
Contact:

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 15 Mei 2010, 10:43

He Jaydie


De belofte is nog steeds niet waargemaakt :boos , ondanks alle toezeggingen, en nee ben niet gegaan, bij nader inzien wellicht goed daar de terugvluchten wegens de Vulkaanas geannuleerd werden.

Heb wederom contact gehad met de Sales manager van Glenlivet welke ook de Whisky School organiseert, wegens personele problemen zijn ze er nog niet aan toe gekomen, (citaat Georginia Thomas)

Je begrijpt dat de Glenlivet momenteel een slechte afdronk heeft, althans voor mij.
0 x

Gebruikersavatar
EDRADOUR
Actief lid
Actief lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 Okt 2009, 21:27
Locatie: Eygelshoven
Contact:

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 25 Mei 2010, 22:39

JayDie schreef:Ger, heb je de diverse kosten nog terug gekregen (niet alleen beloofd) en/of ben je nog gegaan (zonder course)?


EDRADOUR schreef:De belofte is nog steeds niet waargemaakt , ondanks alle toezeggingen, en nee ben niet gegaan

:goedgedaan Vanmiddag een @ gekregen van Chivas accountmanager, met de mededeling dat het e.e.a. zou zijn overgeschreven, en inderdaad vanavond omstreeks 18.00 is inderdaad deze zaak afgesloten.

Dit ter info en afsluiting .

Groet Ger :Slainte
0 x

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor JayDie » 26 Mei 2010, 08:20

Ok, netjes geregeld! Jammer dat die whisky school niet doorging; volgende keer beter...

Maar... je vlucht van Ryanair en je hotelboeking: ben je nu wel of niet gegaan (zonder de whisky school) of is dat ook vergoed? :Scratch Indien je wel bent gegaan: hoe was het / wat heb je gedaan / bezocht?!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor Piet » 26 Mei 2010, 08:47

EDRADOUR schreef:....., ondanks alle toezeggingen, en nee ben niet gegaan, bij nader inzien wellicht goed daar de terugvluchten wegens de Vulkaanas geannuleerd werden.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor JayDie » 26 Mei 2010, 09:03

Hmmzzz... gemist denk ik :HitHead

Thanks, Piet! :goedgedaan
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
EDRADOUR
Actief lid
Actief lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 Okt 2009, 21:27
Locatie: Eygelshoven
Contact:

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 26 Mei 2010, 20:20

JayDie schreef:Indien je wel bent gegaan: hoe was het / wat heb je gedaan / bezocht?!


Jeetje :? JayDie, als ik over mijn Long Distance Walk,s mijn Werkperiode en mijn gezamelijke vakantie,s met mijn <<Bazin >>zou moeten gaan vertellen, denk ik dat Piet mij als ongewenst verwijderd uit dit Forum.

Jammer dat ik niet de schrijvers capaciteiten :Cry van Hans Mc. hebt anders zou dit een BESTSELLER worden.

Eerste kennismaking dateert van 1968, daarna door mijn werkzaamheden Off-Shore tot 1990 afwisselend in Aberdeen -Peterhead - Rosemont - Larwick ( Shetland) gehuisvest geweest. ( Tussendoor weliswaar in het midden en verre Oosten) bezig geweest maar steeds weer terugkerend naar daar. Indien de << Bazin>> morgen ja zou zeggen, zijn we meteen vertrokken, heb een mooi nostalgie,s plekje gevonden, als ook een karakterristiek pandje e.e.a richting Westcoast .eilanden.
Zullen zien wat de tijd ons brengt.

Groetjes Ger
0 x

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor JayDie » 26 Mei 2010, 20:38

:offtopic
EDRADOUR schreef:
JayDie schreef:Indien je wel bent gegaan: hoe was het / wat heb je gedaan / bezocht?!

Jeetje JayDie, als ik over mijn Long Distance Walk,s mijn Werkperiode en mijn gezamelijke vakantie,s met mijn <<Bazin >>zou moeten gaan vertellen, denk ik dat Piet mij als ongewenst verwijderd uit dit Forum.

Ger, ook jij weet hopelijk wat ik bedoelde. Daarnaast begreep Piet m'n vraag wel en had deze al beantwoord. Jouw levensinvulling is daarbij dus overbodig en niet gevraagd... :HitHead

JayDie schreef:Hmmzzz... gemist denk ik

Thanks, Piet! :goedgedaan

Ik zal nog eens geïnteresseerd overkomen... :Protest
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
EDRADOUR
Actief lid
Actief lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 Okt 2009, 21:27
Locatie: Eygelshoven
Contact:

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 26 Mei 2010, 20:53

:offtopic
JayDie schreef:Jouw levensinvulling is daarbij dus overbodig en niet gevraagd...

Wist niet dat de opper Goeroe :SadHead zich zelf zo in de kijker wenst te spelen, maar bij deze leuke reactie pas het volgende
ook ik zal nog eens geïnteresseerd iets proberen uit te leggen.
JayDie schreef:Ik zal nog eens geïnteresseerd overkomen...


Groet Ger
0 x

Gebruikersavatar
single malt sam
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 08:39
Locatie: Blankenberge, Belgïe

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor single malt sam » 16 Sep 2011, 07:58

Hey,

Wat jammer voor je dat dit niet doorging.
Ik ben er geweest in oktober 2010 en het was een superleuke ervaring. een echte aanrader.
hopelijk heb je in de toekomst alsnog de kans om dit eens te beleven.

groetjes,

sam.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Femke
Senior
Senior
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 Nov 2010, 10:06
Locatie: Hallum
Contact:

The Glenlivet Whisky School

Ongelezen berichtdoor Femke » 04 Sep 2012, 10:13

Hallo

Ik heb een reisje gewonnen naar The Glenlivet Whisky School.

Ben enthousiast!.. wie heeft er ervaring mee :)
0 x
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" ( A. Einstein )

http://www.whiskygirl.nl

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: The Glenlivet Whisky School

Ongelezen berichtdoor Piet » 04 Sep 2012, 11:11

Femke schreef:Hallo

Ik heb een reisje gewonnen naar The Glenlivet Whisky School.

Ben enthousiast!.. wie heeft er ervaring mee :)

Gefeliciteerd Femke :hoera

Ik heb je bericht hiermee samengevoegd, wellicht staat er wat voor je van eerdere ervaringen. In elk geval niet de mijne :Cry
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
Femke
Senior
Senior
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 Nov 2010, 10:06
Locatie: Hallum
Contact:

Re: The Glenlivet Whisky School

Ongelezen berichtdoor Femke » 05 Sep 2012, 08:25

Dank je...

Ik heb er wel zin in.. begin oktober 3 daagjes vertoeven... first time :)
0 x
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" ( A. Einstein )

http://www.whiskygirl.nl

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: The Glenlivet Whisky School

Ongelezen berichtdoor JayDie » 31 Okt 2012, 11:34

Femke, sta je nou gewoon in de The Glenlivet Guardians Newsletter? :goedgedaan Bert van Pretzels ook overigens :-)
Bijlagen
Glenlivet_guardians_whisky_school.jpg
Bron: The Glenlivet Guardians Newsletter
http://www.theglenlivet.com/guardians/?p=6739
Glenlivet_guardians_whisky_school.jpg (106.43 KiB) 2209 keer bekeken
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Femke
Senior
Senior
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 Nov 2010, 10:06
Locatie: Hallum
Contact:

Re: The Glenlivet Whisky School

Ongelezen berichtdoor Femke » 01 Nov 2012, 09:32

De kleine dat ben ik ;-)
0 x
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" ( A. Einstein )

http://www.whiskygirl.nl

Gebruikersavatar
macoffringa
Whiskyschrijver
Whiskyschrijver
Berichten: 882
Lid geworden op: 17 Aug 2009, 09:05
Locatie: Like A Rolling Stone ...
Contact:

Re: The Glenlivet Whisky School

Ongelezen berichtdoor macoffringa » 01 Nov 2012, 12:52

klein van stuk, maar groot van geest ;)
0 x


Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten