De belofte is nog steeds niet waargemaakt
, ondanks alle toezeggingen, en nee ben niet gegaan, bij nader inzien wellicht goed daar de terugvluchten wegens de Vulkaanas geannuleerd werden.Heb wederom contact gehad met de Sales manager van Glenlivet welke ook de Whisky School organiseert, wegens personele problemen zijn ze er nog niet aan toe gekomen, (citaat Georginia Thomas)
Je begrijpt dat de Glenlivet momenteel een slechte afdronk heeft, althans voor mij.

Vanmiddag een @ gekregen van Chivas accountmanager, met de mededeling dat het e.e.a. zou zijn overgeschreven, en inderdaad vanavond omstreeks 18.00 is inderdaad deze zaak afgesloten.

Indien je wel bent gegaan: hoe was het / wat heb je gedaan / bezocht?!
van Hans Mc. hebt anders zou dit een BESTSELLER worden.

zich zelf zo in de kijker wenst te spelen, maar bij deze leuke reactie pas het volgende
