Ik ben Defeatless. op dit moment 26 jaar oud en kom uit Wageningen.
Toen ik 17 en 18 was riep ik altijd heel stoer dat ik een echte bourbondrinker was. Jack Daniels was het en de rest was allemaal maar niks.
Toen ik op mijn 19e verjaardag een fles The Glenlivet 12yo kreeg en die proefde begon bij mij het lichtje te branden.
Ik heb op dit moment een hele verzameling aan gedronken flessen staan (zo'n 150 verschillende waarvan zo'n 120 leeg).
Ondertussen heb ik veel gelezen, gehoord en gedaan met whisky, maar toch kom ik er elke keer achter dat ik nog niet zo veel weet.
Mijn smaakpalet ligt behoorlijk verspreid. Ik kan nog steeds genieten van bourbon. (Pappy Van Winkle
). Schots is ook allemaal lekker, alleen gek genoeg maak je mij niet blij met een geturfde whisky. Ik lust het wel, maar het is gewoon niet mijn keuze. Ik blijf denken aan verbrande autobanden. De rest van de wereld is over het algemeen ook altijd wel goed. Als de drank kwaliteit heeft, dan doet de locatie er niet zoveel aan toe, het heeft altijd wel wat lekkers in zich, Japans is bijvoorbeeld heel anders dan Zwitsers, maar beide kunnen heel goed zijn in hun categorie.
Momenteel heb ik een leuke verzameling staan, sommige flessen duurder dan andere, sommige zullen misschien nooit open gaan en anderen wel. We zullen zien.
Ik hoop hier veel te kunnen leren en waar nodig een steentje bij te dragen!
Slàinte!

.
, hij is er weer! Prima: