HEBT sample II
- totalatool
- Forum goeroe

- Berichten: 2444
- Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59
Re: HEBT sample II
BWhisky schreef:Zijn er nog onder jullie die 2 wat body vinden missen? Ik heb de indruk dat deze op cs nóg een stuk beter was geweest..
Nr 2bis was voor mij iig een bommetje qua mondbeleving vergeleken met 2.
0 x
Re: HEBT sample II
wat de ...? zou ik never aan gedacht hebben..
ergens ook een notitie van die eerste van te vinden?
( maakt wel dat ik de macallan hype beter ga begrijpen.. vond m echt heel interressant )

ergens ook een notitie van die eerste van te vinden?
( maakt wel dat ik de macallan hype beter ga begrijpen.. vond m echt heel interressant )
0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1253
- Lid geworden op: 12 Feb 2012, 18:05
- Locatie: Dordrecht
- Contact:
Re: HEBT sample II
Nooit gedacht . Nou heb ik ook nog maar 1 macallan ooit op.
Mooie whisky voor zn 10 jaar
Was weer een mooie sample Bart
Mooie whisky voor zn 10 jaar
Was weer een mooie sample Bart
0 x
Re: HEBT sample II
Verrassend! Het was dus wel een oude whisky, maar geen oude whisky. Die 40% verklaart meteen waarom ik de smaak en finish wat vond tegenvallen t.o.v. de geur, maar ik dacht toch dat die sterker was.
Erg smakelijk en nu snap ik ook waarom Macallan zo'n geliefde naam is (was?) onder de kenners.
Erg smakelijk en nu snap ik ook waarom Macallan zo'n geliefde naam is (was?) onder de kenners.
0 x
Re: HEBT sample II
Daarom scoorde ik #2 maar 85 haha.....2bis vond ik erg lekker . Ben niet de grootste Macallanfan op de wereld en ook bijna nog nooit gedronken. Mooie onthulling !!!! 
Gefeliciteerd voor degene die het goed had!!
Gefeliciteerd voor degene die het goed had!!

Laatst gewijzigd door Pellie op 12 Mei 2014, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

- Berichten: 2444
- Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59
Re: HEBT sample II
Thijs jongen, je idee in de PB's was leuk en als je de leeftijd van 2 niet zo overschat had, dan was je misschien wel heel dichtbij gekomen.
Ik moet toegeven dat wishful thinking mij nooit heeft doen denken aan Macallan, maar mijn god dit is wel wat beter dan de Amber die ik laatst proefde na een jaar of tien Macallan geheelonthouding.
Ik moet toegeven dat wishful thinking mij nooit heeft doen denken aan Macallan, maar mijn god dit is wel wat beter dan de Amber die ik laatst proefde na een jaar of tien Macallan geheelonthouding.
Laatst gewijzigd door totalatool op 12 Mei 2014, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: HEBT sample II
henri schreef:wat de ...? zou ik never aan gedacht hebben..
ergens ook een notitie van die eerste van te vinden?
nee, niet echt, probleem is ook met deze flessen dat je nooit zeker weet of het dezelfde was. In ieder geval heeft ie al dezelfde kenmerken, staat het ook effectief op de fles allemaal. Ik post later nog een foto van de fles, via Ipad genomen.
ooit gescoord voor 100, ook voor jullie 100, maar op auctions tegenwoordig toch al snel richting 200 euro...
0 x
Re: HEBT sample II
henri schreef:overigens.. goed hoor kay!!
(Leuk om mee te lezen)
Maar Kay, hoe weet jij in hemelsnaam de smaak van gelakt hout?

0 x
Re: HEBT sample II
die typische rozijnen in rum zijn heerlijk in de neus... kan ik niet genoeg van krijgen!!! Ook ik vind hem in de neus goddelijk, de smaak is net iets te zacht aanwezig. Tegelijk, geweldig hoor!
hier een review bv van Johan Van Samang (natuurlijk niet dezelfde fles/misschien wel zelfde afvulling??)
30 jaar bottle effect... geen enkele fles kan volgens mij nog vergeleken worden
Macallan 10y, 40%, OB +/- 1985 for Giovinetti & Figli, 75 cl – Speyside – 84/100
Lekkere oude gesherryde Macallan, wat moet een mens nog meer hebben? Rozijnen en gedroogde abrikozen, karamel. Of wacht, de schromelijk ondergewaardeerde rum-rozijnen! Koffie. Mooie balans bitter en zoet. Hele lichte zwavel, maar absoluut niet storend.
hier een review bv van Johan Van Samang (natuurlijk niet dezelfde fles/misschien wel zelfde afvulling??)
30 jaar bottle effect... geen enkele fles kan volgens mij nog vergeleken worden
Macallan 10y, 40%, OB +/- 1985 for Giovinetti & Figli, 75 cl – Speyside – 84/100
Lekkere oude gesherryde Macallan, wat moet een mens nog meer hebben? Rozijnen en gedroogde abrikozen, karamel. Of wacht, de schromelijk ondergewaardeerde rum-rozijnen! Koffie. Mooie balans bitter en zoet. Hele lichte zwavel, maar absoluut niet storend.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
- Locatie: Den Haag
- Contact:
Re: HEBT sample II
haha mooi man! Lijkt er dus toch op dat er 'vroegah' in sommige gevallen dus echt betere standaard OB's gebotteld werden. Of kunnen we hier terecht van een positief OBE spreken?
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


