90 punten op Whiskynotes.be !

BWhisky schreef:Wel, als nu ook Whiskynotes stelt dat de Clynelish 1997 TBD die we selecteerden doet denken aan Clynelish 1982, dan zal dat toch moeten kloppen.
90 punten op Whiskynotes.be !

Matti schreef:ozon

Matti schreef:henri schreef:[...] lijkt me genoeg zeggen over dat glendronach in ieder geval een hele mooie whisky neerzet. ( ik heb dat persoonlijk overigens ook heel erg met de kilkerran )
Daar kan ik je volledig de hand schudden. Twee van mijn favoriete distilleries op dit moment.
Voor wat betreft aankopen: ik heb de Clynelish 17yo 54% First Cask laten wegzetten. Een ontzettend a-typische Clynelish met een neus van dennenaalden, hars, limoen, ozon en kaarsvet en een smaak van zacht zoet fruit en was. Heel veel was, die meer richting paraffine gaat dan bijenwas. Simpelweg prachtig, maar geen allemansvriend denk ik

johan brugge schreef:Matti schreef:ozon
En wat moet ik mij daar bij dan voorstellen?
johan brugge schreef:Matti schreef:ozon
En wat moet ik mij daar bij dan voorstellen?
Soundwave schreef:Matti schreef:[...] Voor wat betreft aankopen: ik heb de Clynelish 17yo 54% First Cask laten wegzetten. [...]
Klinkt als eentje die precies in mijn straatje past!
Soundwave schreef:Of ik dat nu perse in whisky wil ruiken is een tweede. Beetje zoiets als vuursteen. Kan lekker zijn, maar ook helemaal foute boel.

Matti schreef:Waar heb je hem gevonden dan? Ik dacht dat hij er nog niet opstond namelijk (op WB).
Pellie schreef:Ik nog een Clynelish 17yo 1996 First Cask en een Glen Garioch 22yo Kintra besteld!!
Matti schreef:Pellie schreef:Ik nog een Clynelish 17yo 1996 First Cask en een Glen Garioch 22yo Kintra besteld!!
Die heb ik beide ook en daar ga je geen spijt van krijgenNaja, misschien van de Clynelish, die is wel apart
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten