Jorrit schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik erover denk om toch maar niet tot aankoop van twee Ardbogs over te gaan. Ik vind 90 euro voor één fles belachelijk veel geld.. Ik praatte het voor mezelf goed door te denken dat ik de eerste fles wel zou betalen van de verkoopwinst van fles nummer 2, maar ik twijfel toch erg over de toekomstige waarde van deze editie.
Iemand die deze leek daar wat meer over kan vertellen?

Jorrit, dat is lastig te zeggen omdat niemand precies weet hoeveel er buiten de embassies om beschikbaar zullen zijn. Wat wel een feit is, is dat de vorige editie en andere gelimiteerde Ardbegs de laatste jaren stuk voor stuk behoorlijk in waarde zijn gestegen. Misschien niet perse verdubbeld, maar zeker niet gedaald in prijs. Zie Ardbeg Day, Galileo, Alligator, etc. Ik weet voor mijzelf in ieder geval zeker dat als ik er meer dan 1 zou kunnen kopen, dat ik dat dan zeker doe, met als doel er eentje op te drinken en de ander een tijdje te bewaren en dan af te wachten wat ermee gebeurt. Mocht hij niet stijgen in waarde, dan drink ik die 2e ook gewoon op

Maar goed, eerst maar afwachten of ik er uberhaupt eentje weet te bemachtigen.