Ik snuffel al enige tijd en met veel plezier als gast rond op jullie forum. Time to join the club!
Mijn naam is Paul van den Berg, een niet meer zo jonge god van 43.
Er is nog een reden waarom ik graag tot jullie clubje van gelukzalige uitverkorenen zou willen toetreden. Als soort van vervroegde midlifecrisis heb ik besloten mijn droom achterna te gaan. Zo ben ik op dit moment druk bezig met het schrijven van een uitgebreid ondernemingsplan. Ik wil graag onderzoeken of op ik termijn mijn vertrouwde veiligheidsvak kan verruilen voor het onzekere, maar opwindende en uitdagende eigenaarschap van een nieuw op te starten distilleerderij. Ik ga daarbij niet over een nacht ijs en verwacht nog zeker een half jaar met het nodige uitzoekwerk bezig te zijn. Of mijn droom ooit werkelijk wordt of niet, de voorpret is echt super en neemt niemand mij meer af
Tot zover mijn eerste voorzichtige schreden op dit forum. Hoop veel van jullie te spreken! Enne.... als ik eens een onnozele of onverwachte vraag stel.... jullie kennen nu de achterliggende gedachte
Hierbij gelijk maar een eerste...
Zijn er onder jullie ook maniakale gekken als ik die met soortgelijke plannen rondlopen of deze al gedeeltelijk tot uitvoering hebben gebracht? Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet.
Groet,
Paul