And have fun

Wilco schreef:@ Wimster Zie trouwens op de site van Bruichladdich de prijzen voor de Still seriesdat is echt bizar.... mocht iemand er 1 willen kopen voor dat geld dan heb ik weer budget voor iets nieuws

Wimster schreef:o, en ik zit ook te loeren naar de Octomore serie...het gaat niet goed!
Kris schreef:Welkom Wimster!Wimster schreef:o, en ik zit ook te loeren naar de Octomore serie...het gaat niet goed!
Proef er eerst maar eens vanIk heb de allereerste Octomore in de distellerij geproefd vlak na de lancering en ik vind het "apart" en zeker een ervaring. Ook de latere edities moet je eens geproefd hebben, maar mijns insziens zeker de prijs niet waart. een beetje over-hyped met een navenante prijs.
Kris schreef:Proef er eerst maar eens vanIk heb de allereerste Octomore in de distellerij geproefd vlak na de lancering en ik vind het "apart" en zeker een ervaring. Ook de latere edities moet je eens geproefd hebben, maar mijns insziens zeker de prijs niet waart. een beetje over-hyped met een navenante prijs.

Wimster schreef: Mijn volgende aankoop wordt vrijwel zeker een Bruichladdich waarbij ik twijfel tussen een Barley 2004, een Micro Provenance of misschien toch wat doorsparen voor een Black Art III...
totalatool schreef:Wimster schreef: Mijn volgende aankoop wordt vrijwel zeker een Bruichladdich waarbij ik twijfel tussen een Barley 2004, een Micro Provenance of misschien toch wat doorsparen voor een Black Art III...
Uit een Masterclass bij Bruichladdich van twee jaar geleden herinner ik me dat de Black Art daar (weet niet meer welke) zo enorm anders is dan andere Laddies, dat ik die niet zou aanraden als eerste kennismaking. In dat geval ben je veel beter af met de nieuwe Laddie Ten, en ook nog eens veel goedkoper.

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten