van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
TeunNL
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 Aug 2012, 13:08

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor TeunNL » 18 Aug 2012, 17:20

Ook ik heb goede ervaring met Van Zuylen. Erg leuk om in een winkel te komen waarin 80 tot 90 procent van alle flessen daadwerkelijk whisky is. Daarnaast ben ik ook erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Het is inderdaad wel frustrerend dat veel flessen op de website niet te bestellen zijn, zeker als het gaat om de meer bijzondere whisky's, maar soms heeft het nog zin om te bellen. Zo heb ik ook nog wel eens een fles kunnen krijgen die eigenlijk niet meer leverbaar was.
0 x

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor JayDie » 14 Jan 2013, 08:45

Fout op de website:
referentie
Browser: FireFox 18

  • Vink de optie: ook niet leverbare flessen aan
  • 16 resultaten gevonden, 10 per pagina getoond, 2 deelpagina's.
  • Klik je op de "2" om naar de 2e deelpagina te gaan, worden nog steeds dezelfde 10 resultaten getoond, deelpagina navigatie verdwijnt
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor Matti » 14 Jan 2013, 18:26

Bevestigd in Chrome 24, geld voor alle lijsten (zowel sorteringen, zoekopdrachten als filteringen) die meerdere pagina's hebben met het vinkje aan en minder pagina's met het vinkje uit.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor JayDie » 15 Jan 2013, 09:00

Ik ben reeds in contact met Aad. Ze zijn op de hoogte.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2550
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 17:21
Locatie: Rotterdram

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 15 Jan 2013, 10:35

JayDie schreef:Fout op de website:
referentie
Browser: FireFox 18

  • Vink de optie: ook niet leverbare flessen aan
  • 16 resultaten gevonden, 10 per pagina getoond, 2 deelpagina's.
  • Klik je op de "2" om naar de 2e deelpagina te gaan, worden nog steeds dezelfde 10 resultaten getoond, deelpagina navigatie verdwijnt


Waar staat die optie
  • Vink de optie: ook niet leverbare flessen aan
  • 16 resultaten gevonden, 10 per pagina getoond, 2 deelpagina's.
  • Klik je op de "2" om naar de 2e deelpagina te gaan, worden nog steeds dezelfde 10 resultaten getoond, deelpagina navigatie verdwijnt
, John? :?
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor JayDie » 15 Jan 2013, 11:33

glenmorangie_vanZuylen.png
glenmorangie_vanZuylen.png (150.81 KiB) 3006 keer bekeken


glenmorangie_vanZuylen(2).png
glenmorangie_vanZuylen(2).png (31.08 KiB) 3006 keer bekeken

Klik op "2" om naar de 2e deelpagina te gaan leverder geen nieuwe set (de overige 6 van de 16 flessen) op.

...maar het probleem is inmiddels verholpen...
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 22 Jan 2015, 12:06

Afgelopen weekend mijn eerste bestelling daar gedaan, jammer genoeg bleek de website niet geheel up-to-date en was mijn bestelling niet op voorraad.
Via de mail afgesproken dat het pakket vandaag zou komen, wat inderdaad het geval was. Ter compensatie voor het ongemak zat er een mooie sample bijgesloten. Goeie service van de mannen daar :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 17 Dec 2015, 16:18

Vandaag even bij Van Zuylen binnen gewandeld - had al een tijdje een flesje op mij staan wachten.. en niet de minste:

GlenDronach 19yo 1995/2015 (55.1%, OB, Whiskynerds.com, Oloroso Sherry Butt C#2380, 628 Bts.)

Hele mooie zaak, groot aanbod. Zeker het bezoeken waard, dit is zeker niet de laatste keer dat ik er langs ga hobbelen. Vriendelijk personeel, en wat ik hoorde verstand van zaken. Echt top.

Den Haag 10/10 :goedgedaan
1 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 17 Dec 2015, 17:34

squaadgras schreef:Vandaag even bij Van Zuylen binnen gewandeld - had al een tijdje een flesje op mij staan wachten.. en niet de minste:

GlenDronach 19yo 1995/2015 (55.1%, OB, Whiskynerds.com, Oloroso Sherry Butt C#2380, 628 Bts.)

Hele mooie zaak, groot aanbod. Zeker het bezoeken waard, dit is zeker niet de laatste keer dat ik er langs ga hobbelen. Vriendelijk personeel, en wat ik hoorde verstand van zaken. Echt top.

Den Haag 10/10 :goedgedaan


Ik voel het aan mijn theewater... Sampleset GD part III in progress :lekker
0 x

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 17 Dec 2015, 17:39

Bram84 schreef:Ik voel het aan mijn theewater... Sampleset GD part III in progress :lekker


Ik heb zeker een fles of 15 die een prachtige set kunnen vormen. Maar eerst eens jouw setje opsnoepen, en vervolgens wachten op Oogie's. Ga natuurlijk niet in het vaarwater zitten van een set met o.a. een 71' PX :lekker
1 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 17 Dec 2015, 17:42

Tuurlijk niet, alles op zn tijd... Daarom in progress he :bigsmile
Man, ik kijk uit naar Edje zijn setje :gnif
3 x

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 22 Dec 2015, 11:21

squaadgras schreef:Hele mooie zaak, groot aanbod. Zeker het bezoeken waard, dit is zeker niet de laatste keer dat ik er langs ga hobbelen. Vriendelijk personeel, en wat ik hoorde verstand van zaken. Echt top.

Den Haag 10/10 :goedgedaan


Zeker weten, absoluut top! Ik heb geluk dat ik op fietsafstand woon (vroeger woonde ik nog dichter bij) dus koop de gangbare flessen er eigenlijk altijd wel.
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor Nino » 19 Jan 2016, 22:18

Had de Ardbeg uigeadail nog in het winkelkarretje/deels in bestelling, met de gadachte die bestel ik van de week mooi voor die prijs..
Kom ik op de site, staat hij inmiddels weer voor de oude prijs :shock: ik denk probeer hem er toch door te gooien en net de bevestiging gehad dat het voor de oude aanbiedingsprijs goed gekeurd is :duimop
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 09 Jun 2017, 11:51

Even een pluimpje voor deze leverancier.

Gisteren bij toeval op Facebook in de livestream van Delain geraakt.
Charlotte en Otto stonden op de stoep bij van Zuylen om de Delain whisky te lanceren.
- Zie Laphroaig topic voor details.

Dus in de clip wordt gemeld dat de link op de website gaat.
Dus ik naar de website, fles in het mandje en een account aangemaakt.

Na de registratie email kreeg ik netjes een email met de bevesting van mijn bestelling.
Maar ik zou pas de betalingsgegevens ontvangen als er gecontroleerd was of de bestelling op voorraad is.
Dat was hij idd [duh] en ik kreeg de betaalgegevens plus een email dat de fles verzonden was.

Nette constructie als je hier nogal eens leest dat sommige bestellingen volledig afgerond worden met betaling en al om vervolgens geannulleerd te worden [onder het mom van] door een incorrecte live voorraad vs. online voorraad.
En het allerbeste... De fles staat al op mijn buro.... 24 uur na de bestelling [+/- paar minuten].

:Slainte
1 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor FGG » 09 Jun 2017, 12:06

Even hier op inhakend: ik heb nu 2x iets besteld bij Van Zuylen, online, en beide keren uitstekend verzorgd: bevestiging van bestelling en verzending, goed verpakt, snel verzonden en goede prijzen.

:goedgedaan
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten