van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl
Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl
Ook ik heb goede ervaring met Van Zuylen. Erg leuk om in een winkel te komen waarin 80 tot 90 procent van alle flessen daadwerkelijk whisky is. Daarnaast ben ik ook erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Het is inderdaad wel frustrerend dat veel flessen op de website niet te bestellen zijn, zeker als het gaat om de meer bijzondere whisky's, maar soms heeft het nog zin om te bellen. Zo heb ik ook nog wel eens een fles kunnen krijgen die eigenlijk niet meer leverbaar was.
0 x
Fout op de website:
referentie
Browser: FireFox 18
referentie
- Vink de optie: ook niet leverbare flessen aan
- 16 resultaten gevonden, 10 per pagina getoond, 2 deelpagina's.
- Klik je op de "2" om naar de 2e deelpagina te gaan, worden nog steeds dezelfde 10 resultaten getoond, deelpagina navigatie verdwijnt
0 x
Bevestigd in Chrome 24, geld voor alle lijsten (zowel sorteringen, zoekopdrachten als filteringen) die meerdere pagina's hebben met het vinkje aan en minder pagina's met het vinkje uit.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Ik ben reeds in contact met Aad. Ze zijn op de hoogte.
0 x
JayDie schreef:Fout op de website:
referentie
- Klik je op de "2" om naar de 2e deelpagina te gaan, worden nog steeds dezelfde 10 resultaten getoond, deelpagina navigatie verdwijnt
Waar staat die optie
0 x
Klik op "2" om naar de 2e deelpagina te gaan leverder geen nieuwe set (de overige 6 van de 16 flessen) op.
...maar het probleem is inmiddels verholpen...
0 x
Afgelopen weekend mijn eerste bestelling daar gedaan, jammer genoeg bleek de website niet geheel up-to-date en was mijn bestelling niet op voorraad.
Via de mail afgesproken dat het pakket vandaag zou komen, wat inderdaad het geval was. Ter compensatie voor het ongemak zat er een mooie sample bijgesloten. Goeie service van de mannen daar
Via de mail afgesproken dat het pakket vandaag zou komen, wat inderdaad het geval was. Ter compensatie voor het ongemak zat er een mooie sample bijgesloten. Goeie service van de mannen daar

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Vandaag even bij Van Zuylen binnen gewandeld - had al een tijdje een flesje op mij staan wachten.. en niet de minste:
GlenDronach 19yo 1995/2015 (55.1%, OB, Whiskynerds.com, Oloroso Sherry Butt C#2380, 628 Bts.)
Hele mooie zaak, groot aanbod. Zeker het bezoeken waard, dit is zeker niet de laatste keer dat ik er langs ga hobbelen. Vriendelijk personeel, en wat ik hoorde verstand van zaken. Echt top.
Den Haag 10/10
GlenDronach 19yo 1995/2015 (55.1%, OB, Whiskynerds.com, Oloroso Sherry Butt C#2380, 628 Bts.)
Hele mooie zaak, groot aanbod. Zeker het bezoeken waard, dit is zeker niet de laatste keer dat ik er langs ga hobbelen. Vriendelijk personeel, en wat ik hoorde verstand van zaken. Echt top.
Den Haag 10/10

1 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Vandaag even bij Van Zuylen binnen gewandeld - had al een tijdje een flesje op mij staan wachten.. en niet de minste:
Den Haag 10/10
Ik voel het aan mijn theewater... Sampleset GD part III in progress

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Bram84 schreef:Ik voel het aan mijn theewater... Sampleset GD part III in progress
Ik heb zeker een fles of 15 die een prachtige set kunnen vormen. Maar eerst eens jouw setje opsnoepen, en vervolgens wachten op Oogie's. Ga natuurlijk niet in het vaarwater zitten van een set met o.a. een 71' PX

1 x
2 ∞ & →
Tuurlijk niet, alles op zn tijd... Daarom in progress he
Man, ik kijk uit naar Edje zijn setje
Man, ik kijk uit naar Edje zijn setje

3 x
- caskstrength
- Forum goeroe

squaadgras schreef:Hele mooie zaak, groot aanbod. Zeker het bezoeken waard, dit is zeker niet de laatste keer dat ik er langs ga hobbelen. Vriendelijk personeel, en wat ik hoorde verstand van zaken. Echt top.
Den Haag 10/10
Zeker weten, absoluut top! Ik heb geluk dat ik op fietsafstand woon (vroeger woonde ik nog dichter bij) dus koop de gangbare flessen er eigenlijk altijd wel.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Had de Ardbeg uigeadail nog in het winkelkarretje/deels in bestelling, met de gadachte die bestel ik van de week mooi voor die prijs..
Kom ik op de site, staat hij inmiddels weer voor de oude prijs
ik denk probeer hem er toch door te gooien en net de bevestiging gehad dat het voor de oude aanbiedingsprijs goed gekeurd is 
Kom ik op de site, staat hij inmiddels weer voor de oude prijs
2 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Even een pluimpje voor deze leverancier.
Gisteren bij toeval op Facebook in de livestream van Delain geraakt.
Charlotte en Otto stonden op de stoep bij van Zuylen om de Delain whisky te lanceren.
- Zie Laphroaig topic voor details.
Dus in de clip wordt gemeld dat de link op de website gaat.
Dus ik naar de website, fles in het mandje en een account aangemaakt.
Na de registratie email kreeg ik netjes een email met de bevesting van mijn bestelling.
Maar ik zou pas de betalingsgegevens ontvangen als er gecontroleerd was of de bestelling op voorraad is.
Dat was hij idd [duh] en ik kreeg de betaalgegevens plus een email dat de fles verzonden was.
Nette constructie als je hier nogal eens leest dat sommige bestellingen volledig afgerond worden met betaling en al om vervolgens geannulleerd te worden [onder het mom van] door een incorrecte live voorraad vs. online voorraad.
En het allerbeste... De fles staat al op mijn buro.... 24 uur na de bestelling [+/- paar minuten].

Gisteren bij toeval op Facebook in de livestream van Delain geraakt.
Charlotte en Otto stonden op de stoep bij van Zuylen om de Delain whisky te lanceren.
- Zie Laphroaig topic voor details.
Dus in de clip wordt gemeld dat de link op de website gaat.
Dus ik naar de website, fles in het mandje en een account aangemaakt.
Na de registratie email kreeg ik netjes een email met de bevesting van mijn bestelling.
Maar ik zou pas de betalingsgegevens ontvangen als er gecontroleerd was of de bestelling op voorraad is.
Dat was hij idd [duh] en ik kreeg de betaalgegevens plus een email dat de fles verzonden was.
Nette constructie als je hier nogal eens leest dat sommige bestellingen volledig afgerond worden met betaling en al om vervolgens geannulleerd te worden [onder het mom van] door een incorrecte live voorraad vs. online voorraad.
En het allerbeste... De fles staat al op mijn buro.... 24 uur na de bestelling [+/- paar minuten].

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Even hier op inhakend: ik heb nu 2x iets besteld bij Van Zuylen, online, en beide keren uitstekend verzorgd: bevestiging van bestelling en verzending, goed verpakt, snel verzonden en goede prijzen.

0 x