QPO-80-03 schreef:ps voor een volgende VBT, met name om e.e.a. (qua reacties/ conclusies ) beheersbaar te houden heb ik misschien ook nog wel een ideetje. Maar 1 ding is wel zeker de hoeveelheid "voorwerk" blijft alleen maar toenemen bij meer deelnemers.
Ik heb daar al een idee over ontwikkeld.
In plaats van de onthulling (met foto en notities van recensenten) te plaatsen in het "lopende" sample-onderwerp (b.v. "HWF Virtuele Blind Tasting-2: Sample-1 (dd mmm) )" wil ik dat nu doen in het betreffende algemene onderwerp. Waarschijnlijk onderin maar wellicht als separaat bericht per sample. Dat onderwerp blijft dan op slot staan (zoals nu, 'read-only' ). Dat heeft als voordeel dat de whisky-gegevens van een VBT bij elkaar staan en makkelijker te vinden zijn. Ze staan bij VBT-1 in de verschillende onderwerpen en dan ook nog ergens tussen de panel-notities en voor- en na-discussies. Daardoor is linken ook lastig.

), is dat ik nu ook al wat flessen heb staan voor VBT-3,.. en zelfs VBT-4 O, oo....
Maar ja als je tegen iets moois aanloopt en ook nog een leuke korting kunt krijgen omdat het voor een HWF VBT is, dan is neen zeggen moeilijk zo blijkt (voor mij in elk geval).