I_SPEY schreef:Misschien trap ik 'n deur open, maar waarom moeten we nu tot vanavond wachten? Ik dacht, dat de uitslag na de tasting gepubliceerd zou worden![]()
Quote: "De organisator combineert de ontvangen bevindingen en publiceert die samen met de informatie over de whisky op de afgesproken datum en tijd. Streven is dat te doen op de Maandag na bovengenoemde sluiting."
hoh, is eigenlijk een beetje een reden om te kunnen discussiëren, zoals nu gebeurd is, over de smaken zonder al te weten wat het nu effectief is. Anders heb je geen discussies meer maar eerder feiten...
Piet, waar ik wel nog eens deze week over zou willen doorbomen is het scoren van de samples. Zoals jullie allen kunnen lezen, geven sommigen aan een volgens hen echt goeie whisky 70 punten, terwijl andere hem minder vonden en bv 80 scoren.
Een uniform systeem voor het blindproeven zou ik niet slecht vinden, enkel wat scoren betreft dan!
edit: sommigen gaan verschieten van de punten die door 'ervaren' bloggers en professoren zijn gegeven





