Carlo heeft jammer genoeg het strijdtoneel moeten verlaten... Erg jammer!
Dus Totalatool, geen probleem om 3 samples tot bij jou te laten komen, Pano, je kan sowieso meedoen
Ik zou eigenlijk nog enkele bevestigingen moeten binnen krijgen, maar tegelijk hoeven we daar nu ook niet op te wachten.
Ik ga van zodra ik kan de mensen die sowieso deelnemen vragen om het desbetreffende bedrag dat op hen van toepassing is over te maken. Daarvoor stuur ik een PB, met daarin mijn rekeningnummer, Bic, IBan, en adres indien nodig.
Volgende week hebben de dan de mogelijkheid de flessen aan te kopen, en in sampleflesjes over te gieten: we komen dichter bij de finale !!!
