HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: Inschrijving

Onze eerste "blinde" forum-proeverij.
Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Yapi » 08 Mar 2012, 21:34

Ja dade,

graag gedaan jongens! Na een dagje brouwen met Alan Sprints van Hair of the dog, en het proeven van zijn schitterende barrel-aged beers, nu weer de neus naar whisky gericht! :bigsmile

hm, ik schenk me straks ook nog wel een dram uit, denk ik!

all right, ik ga even verder met aanvinken 8-)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
p_froes
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 566
Lid geworden op: 03 Aug 2009, 14:56
Locatie: Rotterdam

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor p_froes » 09 Mar 2012, 12:27

Hey guys,

Als er nog plek is doe wil ik ook meedoen. :goedgedaan

Groet,
Pano
0 x
Life is too short to drink bad whisky

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Yapi » 09 Mar 2012, 15:04

hey Pano,

ik ga eens moeten checken met Totalatool, want met zijn 2 extra deelnemers zitten we aan 29, tegelijk heeft de 2de extra deelnemer nog niet bevestigd op dit forum... dat brengt me in een ietwat lastig parket, in die zin dat ik iemand met jouw bijdrage op dit forum er graag bij wil, Pano! Dus mocht Totalatool tevreden zijn met 2 pakketjes samples (eventueel 3 samples van 3?) dan zou het opgelost zijn... tenzij enkele van de vorige potentiële deelnemers alsnog afhaken, dan hebben we momenteel nog geen probleem.

In ieder geval moeten we nu de inschrijvingen sowieso afsluiten, en beginnen met een reservelijst!
Voorts kijk ik even of de tijd raad brengt

Groetjes
Bart
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Yapi » 12 Mar 2012, 20:06

Carlo heeft jammer genoeg het strijdtoneel moeten verlaten... Erg jammer!
Dus Totalatool, geen probleem om 3 samples tot bij jou te laten komen, Pano, je kan sowieso meedoen :hoera

Ik zou eigenlijk nog enkele bevestigingen moeten binnen krijgen, maar tegelijk hoeven we daar nu ook niet op te wachten.

Ik ga van zodra ik kan de mensen die sowieso deelnemen vragen om het desbetreffende bedrag dat op hen van toepassing is over te maken. Daarvoor stuur ik een PB, met daarin mijn rekeningnummer, Bic, IBan, en adres indien nodig.

Volgende week hebben de dan de mogelijkheid de flessen aan te kopen, en in sampleflesjes over te gieten: we komen dichter bij de finale !!!

:duimop
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor JayDie » 12 Mar 2012, 20:12

euh... sta ik eigenlijk al op de definitieve lijst? Niet onderstreept in het eerste bericht... Ik doe mee!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Yapi » 12 Mar 2012, 20:36

JayDie schreef:euh... sta ik eigenlijk al op de definitieve lijst? Niet onderstreept in het eerste bericht... Ik doe mee!


ja hoor, als alles goed gaat heb je al een bericht gekregen ;)
Via Piet wel een Ja gekregen, maar jijzelf had nog niet letterlijk bevestigd... maar komt in orde dus!
0 x
Afbeelding

raleigh
Actief lid
Actief lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 Nov 2011, 14:15
Locatie: Oss

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor raleigh » 12 Mar 2012, 20:53

Maar natuurlijk! :hoera
0 x

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Yapi » 12 Mar 2012, 20:55

raleigh schreef:Maar natuurlijk! :hoera


ah ja maar ja, Rene stond al borg voor jou, aangezien je de sneeuwuil moest gaan uithangen vorige week ;)
0 x
Afbeelding

raleigh
Actief lid
Actief lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 Nov 2011, 14:15
Locatie: Oss

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor raleigh » 12 Mar 2012, 21:03

Yapi schreef:
raleigh schreef:Maar natuurlijk! :hoera


ah ja maar ja, Rene stond al borg voor jou, aangezien je de sneeuwuil moest gaan uithangen vorige week ;)


Ik zag het het ook nadat ik dit berichtje had geplaatst.
Rene kent me te goed. :)
0 x

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Yapi » 12 Mar 2012, 21:55

Hey iedereen ,

als het goed is hebben we onze 28 deelnemers!!!

Tenzij er deze week nog bevestigingen mankeren of er nog afzeggingen zijn.

Wie zich alsnog geroepen voelt om deel te nemen, zal vanaf nu op een reservelijst komen. Bij afvallen van 1 iemand, kan de eerste op de lijst inspringen, enzoverder. Hou je niet in hé, er zijn genoeg whisky's die "reserve" in hun naam hebben! ;)

groetjes
Bart
0 x
Afbeelding

tomzev
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 106
Lid geworden op: 20 Apr 2011, 00:06

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor tomzev » 12 Mar 2012, 23:25

Zet me maar op de reservelijst...
0 x

Gebruikersavatar
Deunemans
Senior
Senior
Berichten: 188
Lid geworden op: 22 Mar 2011, 16:03
Locatie: Harkstede

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Deunemans » 13 Mar 2012, 09:14

Hmmm,

door een hapering in Internetbankieren van de ABN is er nu 2x 38,39 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb Bart inmiddels via PB verwittigd met het verzoek tot terugstorten van 1x 38,39 euro. Lang leve internetbankieren :boos

Heb er wel ongelooflijk veel zin in! Het is al zo vaak gezegd, maar een geweldig initiatief :Slainte
0 x
Afbeelding

Miss_Jline
Actief lid
Actief lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 23 Dec 2011, 22:28
Locatie: Santpoort-Noord

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Miss_Jline » 13 Mar 2012, 18:10

Zo, ook de overschrijving gedaan.

TIP: voor de deelnemers uit NL: wanneer je een overboeking doet, gebruik dan de SEPA overboekings mogelijkheid. Op die manier komen er geen extra kosten bij, omdat het een buitenlandoverboeking betreft.

Greetz,
Jacqueline.
0 x

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Piet » 13 Mar 2012, 19:02

Miss_Jline schreef:TIP: voor de deelnemers uit NL: wanneer je een overboeking doet, gebruik dan de SEPA overboekings mogelijkheid. Op die manier komen er geen extra kosten bij, omdat het een buitenlandoverboeking betreft.

Ook een "buitenlands overboeking" met BIC/IBAN is gratis. Doe ik eigenlijk altijd. Volgende keer ook eens naar de SEPA kijken.
Dat is door door de nieuwe (2010?) wetgeving. Je krijgt wel een bericht (bij ABN-AMRO althans) dat "Gedeelte kosten" verplicht zijn maar later ook dat er geen kosten aan verbonden zijn.

Deunemans schreef:...door een hapering in Internetbankieren van de ABN is er nu 2x 38,39 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb Bart inmiddels via PB verwittigd met het verzoek tot terugstorten van 1x 38,39 euro. Lang leve internetbankieren :boos

En daar heb je geluk bij Christof anders was je zo weer 2 maal 5 of meer €uro kwijt geweest.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Piet » 13 Mar 2012, 19:06

Zie nu dit staan:
Let op: voor een overboeking naar de meeste Europese landen kunt u het beste een SEPA-overboeking gebruiken. Een overboeking naar een van de 32 aangesloten landen is namelijk voor particulieren gratis. Zakelijke klanten betalen dezelfde kosten als bij een binnenlandse overboeking.

Dus inderdaad @Miss_Jline :goedgedaan ... maar ik ben particulier en betaal dus zo wie zo geen kosten...
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast