The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Cask1988 schreef:Blijft een leuk gezicht
Ik moet nog even wat losse samples maken voor een aantal mensen. Ik verwacht dit weekend alles met de PostNL mee te kunnen geven.
Lekker bezig
Heel nieuwsgierig naar die Nieuw-Zeelander ook

1 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Zo. Alles staat klaar voor verzending. Morgen gaat het met PostNL mee. Ik had even wat oponthoud door een eigenwijze dozenleverancier die niet meer klein wilde leveren dus ik heb moeten improviseren. Maargoed, het staat gereed! 

7 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Dus je woont nu in een doos?
Ben zeer benieuwd naar deze set, lekker bezig Arthur!
Ben zeer benieuwd naar deze set, lekker bezig Arthur!
0 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
bodevami schreef:Dus je woont nu in een doos?
Nee want dat was weer te groot. Konden ze ook niet leveren
Iedereen z’n pakketje is ingeleverd. Jullie krijgen zo een pb’tje met de set info.
Mocht iemand z’n T&T willen dan graag even een PB’tje
2 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Wow, hier kijk ik naar uit! Mooie selectie en toevallig zit er niks tussen wat ik al ken. Dank!!
Laatst gewijzigd door BuBen op 25 Jun 2026, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Hele mooi line up, dank Arthur voor de organisatie en het delen van deze mooi kennis!
Altijd al eens whisky uit 1770 willen proeven, maar jij maakt het gewoon mogelijk én betaalbaar

Altijd al eens whisky uit 1770 willen proeven, maar jij maakt het gewoon mogelijk én betaalbaar
1 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Hier ga ik wel even goed voor zitten, gelukkig bijna vakantie.
Dank Arthur voor deze set en ook de begeleidende pb
Dank Arthur voor deze set en ook de begeleidende pb

1 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Man wat heb je er weer een werk van gemaakt. Top die informatie en links in de pb.
Ik ga er binnenkort eens goed voor zitten
Dank voor dit initiatief
Ik ga er binnenkort eens goed voor zitten
Dank voor dit initiatief
1 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
En binnen.........
Bedankt voor je werk, om van deze mooie hobby nog meer te genieten.
Daar ga ik eens lekker voor zitten.
Tonny
Bedankt voor je werk, om van deze mooie hobby nog meer te genieten.
Daar ga ik eens lekker voor zitten.
Tonny
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
francken schreef:Daar ga ik eens lekker voor zitten.
Haardje aan

1 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Petje af voor de presentatie.
Wie hier geen zin in krijgt moet water gaan drinken.
Thnx voor deze mooie share
1 x
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
bodevami schreef:Altijd al eens whisky uit 1770 willen proeven, maar jij maakt het gewoon mogelijk én betaalbaar
zo had ik het nog niet bekeken.
Kom je nu mee 
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten







