The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 613
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor bodevami » 17 Jun 2026, 12:52

Krijg spontaan dorst haha
1 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 17 Jun 2026, 12:54

Cask1988 schreef:Blijft een leuk gezicht :bigsmile

Ik moet nog even wat losse samples maken voor een aantal mensen. Ik verwacht dit weekend alles met de PostNL mee te kunnen geven.


Lekker bezig :duimop

Heel nieuwsgierig naar die Nieuw-Zeelander ook :lekker
1 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3793
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 23 Jun 2026, 18:20

Zo. Alles staat klaar voor verzending. Morgen gaat het met PostNL mee. Ik had even wat oponthoud door een eigenwijze dozenleverancier die niet meer klein wilde leveren dus ik heb moeten improviseren. Maargoed, het staat gereed! :hoedaf
7 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 613
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor bodevami » 24 Jun 2026, 08:16

Dus je woont nu in een doos? :lol:
Ben zeer benieuwd naar deze set, lekker bezig Arthur!
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3793
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 24 Jun 2026, 15:42

bodevami schreef:Dus je woont nu in een doos?

Nee want dat was weer te groot. Konden ze ook niet leveren :gnif

Iedereen z’n pakketje is ingeleverd. Jullie krijgen zo een pb’tje met de set info.
Mocht iemand z’n T&T willen dan graag even een PB’tje :)
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?


Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten