Whiskybase fout/blokkade

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
Aaaan taaaaaafel
Senior
Senior
Berichten: 257
Lid geworden op: 08 Mar 2023, 09:07

Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Aaaan taaaaaafel » 23 Jun 2026, 13:05

Middag strijders,

Geen idee of meerdere er last van hebben. Inloggen bij whiskybase deed het zojuist niet.

Foutmelding unable to access, oftewel ik ben geblokkeerd.

Browser en modem thuis ververst zelfde resultaat.

Meerdere mensen last van?
Eventuele oplossing?

Groeten Dennis
0 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 23 Jun 2026, 13:10

Geen issue hier ...

Firefox op Windows 11

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3103
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 23 Jun 2026, 13:33

Ook hier geen last met Safari.

Wel (al paar weken) die irritante controle dat je geen robot bent.

Edit: ook in Chrome geen issue.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 23 Jun 2026, 14:26

Vorige week 1x gehad. Nog een keer incognito proberen en dat lukte, daarna ook de normale inlog zonder problemen (Chrome)

Met Brave geen issues
0 x

Wilco
Senior
Senior
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 Apr 2012, 21:06
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Wilco » 23 Jun 2026, 15:02

Ook hier geen issues.
0 x
Afbeelding

Wilco
Senior
Senior
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 Apr 2012, 21:06
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Wilco » 23 Jun 2026, 15:03

Fat Bastard! schreef:Ook hier geen last met Safari.

Wel (al paar weken) die irritante controle dat je geen robot bent.

Edit: ook in Chrome geen issue.


Gebruik je misschien een VPN? Ik kreeg deze robot check ook een paar keer maar dat was wanneer ik een VPN gebruikte.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3103
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 23 Jun 2026, 15:20

Wilco schreef:Gebruik je misschien een VPN? Ik kreeg deze robot check ook een paar keer maar dat was wanneer ik een VPN gebruikte.


Oh, op kantoor wel. Zal vanavond thuis ook eens kijken.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aaaan taaaaaafel
Senior
Senior
Berichten: 257
Lid geworden op: 08 Mar 2023, 09:07

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Aaaan taaaaaafel » 23 Jun 2026, 15:44

Iemand enig idee welk email adres ik kan pakken. Lijkt erop dat mijn ip is geblokkeerd...
0 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 23 Jun 2026, 16:29

Het was even zoeken naar de printscreen die ik ervan had gemaakt.

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Aaaan taaaaaafel
Senior
Senior
Berichten: 257
Lid geworden op: 08 Mar 2023, 09:07

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Aaaan taaaaaafel » 23 Jun 2026, 16:35

Exact dezelfde melding heb ik.
0 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 613
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor bodevami » 23 Jun 2026, 16:42

Wat is ons leven zonder Whisky(base) he :Cry :Cry
0 x

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3103
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 24 Jun 2026, 00:31

Wilco schreef:Gebruik je misschien een VPN? Ik kreeg deze robot check ook een paar keer maar dat was wanneer ik een VPN gebruikte.


Nope. Heeft niets met een VPN te maken.

Schermafbeelding 2026-06-24 om 00.29.15.jpg
Schermafbeelding 2026-06-24 om 00.29.15.jpg (120.36 KiB) 121 keer bekeken
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3574
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor defeatless » 24 Jun 2026, 11:58

Geen problemen hier met Ubuntu en Firefox, dichtgebouwd met Proton.

Inderdaad wel de cloudfare check, maar goed, dat heb ik met mijn privacy instellingen wel vaker.
0 x

Gebruikersavatar
Uridium
Moderator
Moderator
Berichten: 884
Lid geworden op: 23 Apr 2016, 23:10

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor Uridium » 24 Jun 2026, 13:58

Hier ook geen problemen met Firefox op Mac, Linux (Mint), iOS en Android
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
francken
Senior
Senior
Berichten: 127
Lid geworden op: 18 Jan 2010, 10:23

Re: Whiskybase fout/blokkade

Ongelezen berichtdoor francken » 24 Jun 2026, 20:59

Hallo daarzo.

Ik gebruik W11 en Edge.
Effe uitgelogd en weer ingelogd.

Niet eerder mee gemaakt dat Norton er zich mee gaat bemoeien:
DREIGING ONSCHADELIJK GEMAAKT.........etc......OMDAT HET EEN GEVAARLIJKE WEBPAGINA IS.

Toch iets veranderd op hun website???? :Scratch

Groetjes,

Tonny
0 x


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten