Whiskybase fout/blokkade
- Aaaan taaaaaafel
- Senior

- Berichten: 257
- Lid geworden op: 08 Mar 2023, 09:07
Whiskybase fout/blokkade
Middag strijders,
Geen idee of meerdere er last van hebben. Inloggen bij whiskybase deed het zojuist niet.
Foutmelding unable to access, oftewel ik ben geblokkeerd.
Browser en modem thuis ververst zelfde resultaat.
Meerdere mensen last van?
Eventuele oplossing?
Groeten Dennis
Geen idee of meerdere er last van hebben. Inloggen bij whiskybase deed het zojuist niet.
Foutmelding unable to access, oftewel ik ben geblokkeerd.
Browser en modem thuis ververst zelfde resultaat.
Meerdere mensen last van?
Eventuele oplossing?
Groeten Dennis
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

- Berichten: 2737
- Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
- Locatie: Zaandam
- Contact:
Re: Whiskybase fout/blokkade
Geen issue hier ...
Firefox op Windows 11

Firefox op Windows 11

0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3103
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: Whiskybase fout/blokkade
Ook hier geen last met Safari.
Wel (al paar weken) die irritante controle dat je geen robot bent.
Edit: ook in Chrome geen issue.
Wel (al paar weken) die irritante controle dat je geen robot bent.
Edit: ook in Chrome geen issue.
1 x
Re: Whiskybase fout/blokkade
Vorige week 1x gehad. Nog een keer incognito proberen en dat lukte, daarna ook de normale inlog zonder problemen (Chrome)
Met Brave geen issues
Met Brave geen issues
0 x
Re: Whiskybase fout/blokkade
Fat Bastard! schreef:Ook hier geen last met Safari.
Wel (al paar weken) die irritante controle dat je geen robot bent.
Edit: ook in Chrome geen issue.
Gebruik je misschien een VPN? Ik kreeg deze robot check ook een paar keer maar dat was wanneer ik een VPN gebruikte.
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3103
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: Whiskybase fout/blokkade
Wilco schreef:Gebruik je misschien een VPN? Ik kreeg deze robot check ook een paar keer maar dat was wanneer ik een VPN gebruikte.
Oh, op kantoor wel. Zal vanavond thuis ook eens kijken.
1 x
- Aaaan taaaaaafel
- Senior

- Berichten: 257
- Lid geworden op: 08 Mar 2023, 09:07
Re: Whiskybase fout/blokkade
Iemand enig idee welk email adres ik kan pakken. Lijkt erop dat mijn ip is geblokkeerd...
0 x
- Aaaan taaaaaafel
- Senior

- Berichten: 257
- Lid geworden op: 08 Mar 2023, 09:07
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3103
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: Whiskybase fout/blokkade
Wilco schreef:Gebruik je misschien een VPN? Ik kreeg deze robot check ook een paar keer maar dat was wanneer ik een VPN gebruikte.
Nope. Heeft niets met een VPN te maken.
0 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3574
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Whiskybase fout/blokkade
Geen problemen hier met Ubuntu en Firefox, dichtgebouwd met Proton.
Inderdaad wel de cloudfare check, maar goed, dat heb ik met mijn privacy instellingen wel vaker.
Inderdaad wel de cloudfare check, maar goed, dat heb ik met mijn privacy instellingen wel vaker.
0 x
Re: Whiskybase fout/blokkade
Hier ook geen problemen met Firefox op Mac, Linux (Mint), iOS en Android
0 x
Re: Whiskybase fout/blokkade
Hallo daarzo.
Ik gebruik W11 en Edge.
Effe uitgelogd en weer ingelogd.
Niet eerder mee gemaakt dat Norton er zich mee gaat bemoeien:
DREIGING ONSCHADELIJK GEMAAKT.........etc......OMDAT HET EEN GEVAARLIJKE WEBPAGINA IS.
Toch iets veranderd op hun website????
Groetjes,
Tonny
Ik gebruik W11 en Edge.
Effe uitgelogd en weer ingelogd.
Niet eerder mee gemaakt dat Norton er zich mee gaat bemoeien:
DREIGING ONSCHADELIJK GEMAAKT.........etc......OMDAT HET EEN GEVAARLIJKE WEBPAGINA IS.
Toch iets veranderd op hun website????
Groetjes,
Tonny
0 x
Terug naar “Test- en hulpforum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


