Peter87 schreef:Ik ben er niet stuk van. Vind vooral het label niks uitstralen.
De nieuwe labels zijn al bij meerdere saai aan het worden. Zie Benromach en Benriach. Allemaal beetje hetzelfde en wit is in.
Peter87 schreef:Ik ben er niet stuk van. Vind vooral het label niks uitstralen.

defeatless schreef:Volgens mij verkocht het gewoon voor geen meter....

Wat dat betreft denk ik dat ze met de fancy flesjes dezelfde markt als Macallan willen bedienen.defeatless schreef:Het zijn best aardige sappies, de non peated dan. Maar ik denk dat het niet zo populair is omdat de p/q niet lekker zit. Het is allemaal vrij prijzig....

Cor - Vinabc schreef:Dat is ook de kant die ze op willen. Ze hebben een paar jaar geleden besloten dat ze een premium merk zijn, dat daar hoge prijzen bij horen en een hoop marketing. Zonde in mij optiek. Maar jammer dat ze stoppen met de peated, want dat vond ik vaak de beste.

Lakervt schreef:'from it's core range'
Wat betekent dit voor Ruadh Maor? Dat is alleen voor de IB's.
The company said it will navigate away from using peated malt next year, with the removal of peated expressions from its core range from 2026.

Whiskey leek schreef:Ik heb van mijn zoon net een fles Glenturret van 12jaar gekregen ,in die mooie vierkante fles die taps loopt ,46% alcohol.
Ik heb niet zoveel ervaring ,maar zoiets lekkers heb ik nog nooit op ,geweldig vond ik dan he.
Groet peter.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten