WhiskyDudes schreef:Wouterk schreef:
Ja, dat....... Dat Volg ik ook niet helemaal. HoopVreesecht dat deze flessen zo nu en dan afgestoft gaan worden.
Zo, deze typo heb ik ff voor je gefixed.
Thx Dude
WhiskyDudes schreef:Wouterk schreef:
Ja, dat....... Dat Volg ik ook niet helemaal. HoopVreesecht dat deze flessen zo nu en dan afgestoft gaan worden.
Zo, deze typo heb ik ff voor je gefixed.

Wouterk schreef:
Zeker, Cor. Zeker. Anderzijds kan ik zo nu en dan ook zeker slagen bij WB shop, zo is t ook weeralleen deze bewuste bottelingen moet ik echt aan me voorbij laten gaan.

defeatless schreef:Desalniettemin, ik hoor al een paar maanden dat flessen van 100+ euro eigenlijk moeilijk verkopen. En tegenwoordig hebben sommige slijters al het idee dat 80+ euro erg lang blijft staan.
defeatless schreef:
Probeer jij nu een beetje een selffulfilling prophecy erin te naaien?
Desalniettemin, ik hoor al een paar maanden dat flessen van 100+ euro eigenlijk moeilijk verkopen. En tegenwoordig hebben sommige slijters al het idee dat 80+ euro erg lang blijft staan.
Maar tegen de tijd dat de voorraden bij de distilleries weer aangevuld zijn..... dat duurt nog wel even.
. defeatless schreef:Desalniettemin, ik hoor al een paar maanden dat flessen van 100+ euro eigenlijk moeilijk verkopen. En tegenwoordig hebben sommige slijters al het idee dat 80+ euro erg lang blijft staan.

Freezeroz schreef:
Ik wilde hier vorige week al iets schrijven over dit artikel en onze bevindingen, maar dat vond ik niet netjes naar mijn 'klant' toe.
We hadden bovendien verwacht dat na onze argumenten het artikel zou worden tegengehouden.
Helaas is het (iets aangepast), toch geplaatst.

HammerHead schreef:Dalende prijzen sinds maart 2022 zal 'm vooral in de gehypte bottelingen die via veilingen worden verkocht zitten. Voor een gemiddelde Springbank single cask of local barley liggen die inmiddels duidelijk lager. In het segment waarin ik veel aanschafte (independents rond de €150 en tussen 20 en 30 jaartjes op de klok) is het de laatste 2 jaar juist volledig uit de hand gelopen, evenals met 18 jaar en oudere distillery bottelingen. Dit spul is in slechts 2 jaar tijd een factor 1,5 tot 2x in prijs gestegen.
Ik kan me best voorstellen dat het einde van deze prijspieken in zicht is, want wie koopt dit soort flessen nu nog? Ik in ieder geval niet. Of de prijzen van dit soort bottelingen dan nu ook meteen enorm gaan dalen? De tijd zal het leren, maar ik heb er een hard hoofd in.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten