WAAR bewaren jullie de collectie ?
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
De open flessen staan in mijn bar in de woonkamer, de gesloten flessen die wachten op een plekje in de bar staan in een vitrine kast, ook in de woonkamer. Dit allemaal het hele jaar door vrij constant rond de 21°.
De rest staat in het donker op zolder, iets te warm ook maar wel constant zo rond de 23°.
De rest staat in het donker op zolder, iets te warm ook maar wel constant zo rond de 23°.
0 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
-
JoachimV10
- Senior

- Berichten: 494
- Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
- Locatie: België
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
Enfin, sowieso de kelder dus niet. Mijn vriendin ziet het voorlopig niet zitten om de -ondertussen uit de hand gelopen- voorraad id woonkamer te zetten of laat staan ermee wakker te worden
Daar nemen de flessen volgens mij ook al snel de temperatuur van 30 graden mee bij zo'n temperaturen als afgelopen zomer.
Daar nemen de flessen volgens mij ook al snel de temperatuur van 30 graden mee bij zo'n temperaturen als afgelopen zomer.
0 x
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
defeatless schreef:Dat jij nog zo hard durft te stoken!
Maak je geen zorgen, de thermostaat staat hier al sinds februari uit, de genoemde temperaturen komen door isolatie, zon inval, platdak, licht koeppels, ramen etc.
0 x
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
JoachimV10 schreef:Enfin, sowieso de kelder dus niet. Mijn vriendin ziet het voorlopig niet zitten om de -ondertussen uit de hand gelopen- voorraad id woonkamer te zetten of laat staan ermee wakker te worden![]()
Daar nemen de flessen volgens mij ook al snel de temperatuur van 30 graden mee bij zo'n temperaturen als afgelopen zomer.
Dan zit er maar 1 ding op Joachim…
viewforum.php?f=160
Maar de grote vraag gaat zijn… zet je daar je whisky of je vriendin op

9 x
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
Cask1988 schreef:JoachimV10 schreef:Enfin, sowieso de kelder dus niet. Mijn vriendin ziet het voorlopig niet zitten om de -ondertussen uit de hand gelopen- voorraad id woonkamer te zetten of laat staan ermee wakker te worden![]()
Daar nemen de flessen volgens mij ook al snel de temperatuur van 30 graden mee bij zo'n temperaturen als afgelopen zomer.
Dan zit er maar 1 ding op Joachim…
viewforum.php?f=160
Maar de grote vraag gaat zijn… zet je daar je whisky of je vriendin op
Dan wil ik eerst ‘n foto van beide zien

1 x
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
Freezeroz schreef:defeatless schreef:Dat jij nog zo hard durft te stoken!
Maak je geen zorgen, de thermostaat staat hier al sinds februari uit, de genoemde temperaturen komen door isolatie, zon inval, platdak, licht koeppels, ramen etc.
Woon jij op Aruba?!
0 x
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
Roland... schreef:Freezeroz schreef:defeatless schreef:Dat jij nog zo hard durft te stoken!
Maak je geen zorgen, de thermostaat staat hier al sinds februari uit, de genoemde temperaturen komen door isolatie, zon inval, platdak, licht koeppels, ramen etc.
Woon jij op Aruba?!
Nee, zeer zeker niet. Gewoon in het altijd koude en gure Noord-Holland.
Vandaag weinig zon gezien, maar dan is het (met al maanden de ketel uit )in de woonkamer toch nog steeds:
- Bijlagen
-
- 20220924_121938_copy_739x850.jpg (79.25 KiB) 1033 keer bekeken
0 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
JoachimV10 schreef:Enfin, sowieso de kelder dus niet. Mijn vriendin ziet het voorlopig niet zitten om de -ondertussen uit de hand gelopen- voorraad id woonkamer te zetten of laat staan ermee wakker te worden![]()
Daar nemen de flessen volgens mij ook al snel de temperatuur van 30 graden mee bij zo'n temperaturen als afgelopen zomer.
Je kan ook de vriendin in de kelder bewaren. Ziet eruit als een prima locatie om dat te doen.
5 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3100
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
JoachimV10 schreef:......Mijn vriendin ziet het voorlopig niet zitten om de -ondertussen uit de hand gelopen- voorraad ..... of laat staan ermee wakker te worden![]()
Best origineel, je collectie mee naar bed nemen....
1 x
-
JoachimV10
- Senior

- Berichten: 494
- Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
- Locatie: België
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
Fat Bastard! schreef:Best origineel, je collectie mee naar bed nemen....
Blijkbaar is 1/5 toch van dat gedacht
1 x
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
Ooit al eens ingevuld, maar de nieuwe whiskykamer alias mancave krijgt steeds meer vorm..!
Nog tips om je flessen uit te stallen? Zoals bij vele hier worden het er meer en meer
Nog tips om je flessen uit te stallen? Zoals bij vele hier worden het er meer en meer
1 x
- Reichenbach
- Moderator

- Berichten: 4439
- Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
- Locatie: Een aanzienlijk dorp
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
De jongens van Whiskey Vault (Whiskey Tribe) hebben wat mij betreft wel een aantrekkelijke uitstalling. Mooi in beeld en zo voor het grijpen.Ruud2612 schreef:Nog tips om je flessen uit te stallen? Zoals bij vele hier worden het er meer en meer
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Re: WAAR bewaren jullie de collectie ?
Haha zeker gaaf! Maar dan is het allemaal wel zo op denk haha
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


