Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 31 Mar 2022, 19:29
Maare, effe weer on topic. De lol gaat er wel een beetje af. Ib's zijn helemaal niet meer te betalen. Kijk naar vW: 20+y oude whisky op 46%. Gewoon boven de 200 Euro. Signatory? Gaat nergens meer over. Ik pak nog wat te betalen OB's mee zoals Talisker DE, en wacht, waarschijnlijk tegen beter weten in, op betere tijden. Je zou zeggen dat met die overproductie ze over een aantal jaar de boel aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen.
5 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
