Nederland-paraat schreef:Freddy schreef:Cask1988 schreef:Speurneus!![]()
Maar dan nog…waarom niet gewoon op je eigen flessen dan óók het vatttype vermelden ipv die geestdodende tekst
Niet om sceptisch te doen, grain 30 jaar lang op refill bourbon zonder verdere finish of 2e rijping voor €90. Hoe graag ik ook optimistisch zou willen zijn…
Geen idee maar misschien dat Jop hier zelf wat over kan vertellen?
Kon het niet laten en dus toch maar een flesje in mijn mandje van Cor geplaatst.
Jahhhaa, ik snap dat jullie graag alles willen weten. En niet iedereen is blij met dat zinnetje, je bent niet de eerste![]()
Ooit deze keuze gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat het voor eeuwig zo is. Gedwongen door de SWA blijf je het label aanpassen door verloop van tijd. Er gaat een moment komen dat ik het laat restylen. Ook lopen er nog andere ideeën/projectjes.
Het is een refill barrel geweest, sinds 1991 lekker liggen rusten. Ik heb er zelf niets mee lopen (ver)kloten. In het kader van volledige transparantie nog een foto van het vat!
En ja, een deel van het vat is gebottled voor The Malt Mates als clubbotteling. Hoe zij mij zover gekregen hebben laat ik in het midden. Jullie gaan geen spijt krijgen van deze botteling (van mij mag je het zinnetje met een marker weg strepen hoor).
Leuke toelichting en mooie fles bovendien!