En in één van de laadjes bewaar ik sampleflesjes. Mijn bedoeling hiervan is om van iedere fles die ik in bezit heb (gehad) een sample te maken en deze te bewaren. Op den duur heb ik zo een mooie set die als referentiekader dient.
Kay schreef:Wat ben je dan met die samples van plan Michiel? Om als vergelijkingsmateriaal te dienen bij de aankoop van nieuwe flessen van een zelfde merk? Lijkt me dat die dan uiteindelijk ook wel een keer leeg gaan, of niet? Voor de houdbaarheid is het natuurlijk wel beter dan flessen met bodempjes bewaren.

Michiel87 schreef:En in één van de laadjes bewaar ik sampleflesjes. Mijn bedoeling hiervan is om van iedere fles die ik in bezit heb (gehad) een sample te maken en deze te bewaren. Op den duur heb ik zo een mooie set die als referentiekader dient.

macoffringa schreef:Fijn dat er ook boeken in mogen staan ...
... maar netjes hoor
Kay schreef:Dank je.
Sommige fora passen bredere foto's overigens automatisch aan aan hun kolombreedte.
Kay schreef:http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/521527_10150850947626981_429965144_n.jpg
Wat flauw, ik mag 'm niet hier neerzetten omdat ie te breed is. Is er misschien een code om die meteen aan te passen?
Ik heb nu alles staan zoals ik het wil hebben, zo veel mogelijk per regio:
Een kast Highlands, Lowlands & Ierland, een met Speyside & Islands, een met Campbeltown & Islay, en een met alleen maar Islay.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten