Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Mikser
Senior
Senior

Re: Chivas Regal 25 yo

Ongelezen berichtdoor Mikser » 15 Mei 2021, 17:45

Pascal73 schreef:Altijd zonde als er een slijterij er mee gaat stoppen...

Mogen we ook weten welke slijter? Misschien zijn er onder de forumleden nog wel mensen die daar een flesje op de kop willen tikken dan :-)
1 x
Afbeelding

Koning
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Koning » 15 Mei 2021, 20:18

Cask1988 schreef:
Koning schreef:De 2015 editie van de Laphroaig 25 year old "Cask Strength" : https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 5-year-old
Geen goedkope fles, maar had de gelegenheid om hem aan te schaffen voor een prijs die flink lager ligt dan de shopping links op WB.
Benieuwd hoe Laphroaig zich op deze leeftijd gedraagt!

Nou die vallen flink tegen heb ik dus gehoord...... Dus als je m lostrekt zal het je de nodige pijn, tijd en moeite gaan kosten om die fles te legen :Scratch Zal ik je, Pascal, vriend, maar helpen met dat proces? Gedeelde smart is immers halve smart......en dat doe je toch uiteindelijk voor elkaar......

:P

Prachtig flessie man!! Mooie aanwinst :bigsmile

Ook als ie toch best binnen te houden blijkt te zijn deel ik graag een dram met je hoor, gedeelde vreugde is immers dubbele vreugde!
2 x
Afbeelding

Pascal73
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Pascal73 » 15 Mei 2021, 22:52

Sorry.....dacht dat dit een forum was waar je gewoon wat mocht plaatsen. Weet dat het geen wereldschokkende vondst is. Maar mag m’n happy-moment hier dus niet plaatsen.
Nou, dan zal ik het niet meer doen..... excuses voor het vervuilen van jullie forum.
1 x

Pascal73
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Pascal73 » 15 Mei 2021, 22:56

En @mikser : het gaat om slijterij ICI-Bien te Diemen.
1 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 15 Mei 2021, 23:03

Manman, Wat een heerlijke en bovenal volwassen reactie weer :domdom
Niemand zegt dat je niet mag posten. Je wordt er gewoon speels op gewezen dat er al een topic speciaal voor jou soort posts is. Dat maakt het compleet onnodig om dus een apart topic te starten. Dat is gewoon een kwestie van eerst even goed inlezen voordat je begint te posten, maar das te makkelijk blijkbaar ;)

Als we voor elke scheet die dwars zit, een nieuw topic gaan starten, ondanks dat er al een topic voor bestaat, dan wordt het hier binnen no time een onoverzichtelijk zooitje. Maargoed dat wil je kennelijk niet snappen en je kiest er liever voor om je gelijk enorm aangevallen te voelen en terug te trekken:
Pascal73 schreef:Maar mag m’n happy-moment hier dus niet plaatsen.
Nou, dan zal ik het niet meer doen..... excuses voor het vervuilen van jullie forum.

Nouja in dat geval... het waren 6 fantastische posts zullen we maar zeggen! :Bye
2 x
Afbeelding

Mikser
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Mikser » 15 Mei 2021, 23:28

Pascal73 schreef:...het gaat om slijterij ICI-Bien te Diemen.

Bedankt, dit is informatie waar sommigen aan de slag mee kunnen/zullen gaan ( ook al zeggen ze het niet :gnif )

Cask1988 schreef:... Je wordt er gewoon speels op gewezen dat er al een topic speciaal voor jou soort posts is...

Speels is het key-word :bigsmile als je wat doorleest in de bestaande topics dan zal je dit snel aanvoelen, komt het allemaal goed :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Anton
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Anton » 16 Mei 2021, 16:29

Cask1988 schreef:Manman, Wat een heerlijke en bovenal volwassen reactie weer :domdom

Vind ik persoonlijk ook, maar dan eerder van jullie als van de topic starter.
1 x

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 16 Mei 2021, 16:34

Ja helemaal met je eens. Het is volkomen logisch om, als je ergens meermaals subtiel op gewezen wordt, zo’n reactie te plaatsen die niet veel meer zegt dan ‘nouhou ik vind jullie allemaal stom en ik wil lekker niet meer met jullie spelen’. :HitHead

Het is subtiel, met een knipoog en normaal geprobeerd en alles behalve met gestrekt been. Als dat blijkbaar zo’n ronduit kinderachtige reactie triggert bij de Ts dan is de boodschap duidelijk niet begrepen en ja, dan gaat ie wat duidelijker. Omgekeerde wereld dit :Scratch

Enige vorm van zelfreflectie zou iets opleveren als:
‘ oh, oeps :lol: excuus had even beter moeten inlezen op dit forum, past daar beter thuis idd :D

Maar nee, meneer duikt direct in het hoekje van de slachtoffer rol en druipt vernederd en verlaten af want ‘we moeten hem hier kennelijk toch niet’. Het slaat ronduit nergens op. Meneer is niet voor niets uitgebreid welkom geheten door 5 leden en met 11 likes.

Het glas is weer eens lekker half leeg.
4 x
Afbeelding

Mikser
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Mikser » 16 Mei 2021, 17:07

Cask1988 schreef:... Het glas is weer eens lekker half leeg.

:belgie-vlag en dan vooral Antwerps gezegde

#zennakalm

en dit telt voor allen :bigsmile

Vertaling te verkrijgen op eenvoudige aanvraag :P
1 x
Afbeelding

Jacky
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jacky » 16 Mei 2021, 17:31

Ruw geteld.. slechts een 13.000 topics die je effe moet doornemen.
Dat moet toch kunnen hé?
Persoonlijk vond ik dat de TS hier weinig krediet heeft gekregen. But... who am I?
En nu... allemaal terug aan de drank :nat :nat
2 x
Afbeelding

Everything will be okay in the end. If it's not okay, there's always whisky...

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 16 Mei 2021, 18:02

Jacky schreef:Ruw geteld.. slechts een 13.000 topics die je effe moet doornemen.

Nou... het ‘welke whisky heb je als laatst gekocht of gekregen’ is zeg maar 1 van de meest actieve en prominente topics van dit forum. Voor gedetailleerde vragen zou je opmerking opgaan, voor dit specifieke geval niet. Deze is daar veel te zichtbaar voor ;)
2 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 16 Mei 2021, 18:03

Mikser schreef:Vertaling te verkrijgen op eenvoudige aanvraag :P

In drievoud met handtekeningen zeker :P
1 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 16 Mei 2021, 18:36

Jacky schreef:Ruw geteld.. slechts een 13.000 topics die je effe moet doornemen.
Dat moet toch kunnen hé?
Persoonlijk vond ik dat de TS hier weinig krediet heeft gekregen. But... who am I?
En nu... allemaal terug aan de drank :nat :nat

Jaja, beetje eens. Want ik wil hier ook wel eens wat kwijt en dan zoek ik me met mijn bescheiden aantal posts ook wel eens de pleuris waar ik het kwijt moet. :Scratch

Vindt dat je als nieuwkomer op een forum best heel even 30 seconden mag besteden aan zoeken van juiste topic. Zeker als het een topic is wat bijna altijd op de 1e pagina van ‘actieve onderwerpen’ staat, dus dat ben ik met Arthur eens.

De reply’s vind ik wel wat overtrokken, tis zondag, relaxxx…. :Party
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 16 Mei 2021, 19:19

Edwin z’n account is gehackt mensen! :o Ik zal m gelijk ff waarschuwen! :P
1 x
Afbeelding

Mikser
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Mikser » 16 Mei 2021, 19:27

Cask1988 schreef:Edwin z’n account is gehackt mensen! :o Ik zal m gelijk ff waarschuwen! :P

Welke van de 7 Edwins bedoel je dan net :-p
1 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”