Pascal73 schreef:Altijd zonde als er een slijterij er mee gaat stoppen...
Mogen we ook weten welke slijter? Misschien zijn er onder de forumleden nog wel mensen die daar een flesje op de kop willen tikken dan
Pascal73 schreef:Altijd zonde als er een slijterij er mee gaat stoppen...
Cask1988 schreef:Koning schreef:De 2015 editie van de Laphroaig 25 year old "Cask Strength" : https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 5-year-old
Geen goedkope fles, maar had de gelegenheid om hem aan te schaffen voor een prijs die flink lager ligt dan de shopping links op WB.
Benieuwd hoe Laphroaig zich op deze leeftijd gedraagt!
Nou die vallen flink tegen heb ik dus gehoord...... Dus als je m lostrekt zal het je de nodige pijn, tijd en moeite gaan kosten om die fles te legenZal ik je, Pascal, vriend, maar helpen met dat proces? Gedeelde smart is immers halve smart......en dat doe je toch uiteindelijk voor elkaar......
![]()
Prachtig flessie man!! Mooie aanwinst![]()
Pascal73 schreef:Maar mag m’n happy-moment hier dus niet plaatsen.
Nou, dan zal ik het niet meer doen..... excuses voor het vervuilen van jullie forum.

Pascal73 schreef:...het gaat om slijterij ICI-Bien te Diemen.
)Cask1988 schreef:... Je wordt er gewoon speels op gewezen dat er al een topic speciaal voor jou soort posts is...
als je wat doorleest in de bestaande topics dan zal je dit snel aanvoelen, komt het allemaal goed 
Cask1988 schreef:Manman, Wat een heerlijke en bovenal volwassen reactie weer![]()
Cask1988 schreef:... Het glas is weer eens lekker half leeg.
en dan vooral Antwerps gezegde

Jacky schreef:Ruw geteld.. slechts een 13.000 topics die je effe moet doornemen.
Mikser schreef:Vertaling te verkrijgen op eenvoudige aanvraag

Jacky schreef:Ruw geteld.. slechts een 13.000 topics die je effe moet doornemen.
Dat moet toch kunnen hé?
Persoonlijk vond ik dat de TS hier weinig krediet heeft gekregen. But... who am I?
En nu... allemaal terug aan de drank![]()

Cask1988 schreef:Edwin z’n account is gehackt mensen!Ik zal m gelijk ff waarschuwen!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Wahlee en 27 gasten