Christine schreef:Lakerfield schreef:Christine.. Ik ben niet voor of tegen je, maar denk even 3x na voor je doodleuk iemand dom noemt en je dan aangevallen voelt door de reacties daarop. Niemand heeft ook aangehaald dat je een vrouw bent voor je er zelf over begon..
Wel, ik heb dat reeds eerder meegemaakt. Van een vrouw wordt minder aangenomen. Vandaar. Sommige mensen mogen hier alles zeggen. Andere niets. Simpel. Ik ben alleszins niet de domoor die een fles Tobermory 1972 gaat kopen aan die prijs. Dan gaat mijn alarm af. Maar be my guest. En er wordt gesjoemeld met flessen, dus ik kan me ook levendig inbeelden dat er ook gesjoemeld wordt met samples. Ik zie het verschil niet.
Je mag hier alles zeggen, dat doe je ook klaarblijkelijk. Als dat niet zo was, waren er berichten van je verwijderd door de moderators en was je zeer waarschijnlijk al verbannen. Dat is niet gebeurd en is dat fabeltje dus de wereld uit.
Maar kijk eens naar de toon waarop je de meerderheid van je berichten schrijft. Het heeft een reden dat er zoveel reacties op komen omdat het niet bepaald de norm is op dit forum. Ik hoef je niet uit te leggen dat je anderen met een beetje respect moet behandelen, toch..

!