Oogadal schreef:Huh? Die Ben Nevis van McCallum het beste van het festival? Dan was of ‘t festival niet veel soeps of je smaakpapillen hadden een offday of je was verblind door het uitzicht van een prive tasting bij hem thuis...
Het is geen slechte dram hoor, maar voor prijs en leeftijd verwacht ik toch echt heel veel meer. Maar ik vond (en vindt) de Laddie 2004 uit hetzelfde huis pas echt een tegenvaller, € 124 voor een 14 yo die voor de kwaliteit de helft maximaal had mogen kosten.
Nee, zo enthousiast als jij geworden bent van de beste man, zo koop ik zijn bottelingen nooit meer blind.

Nee we hadden eerst geproefd bij hem en daarna die afspraak gefikst.
Het festival zelf is altijd prima, veel basisspul maar ook altijd genoeg speciaals te vinden, dus dat was het ook niet.
We hebben een 3 tal whisky's uit zijn basis range op en daarna zijn single casks. We waren en zijn nog steeds echt enthousiast over zijn basis range. Zijn single casks zijn inderdaad vrij aan de prijs, en dus ook het liefst eerst proeven en dan kopen inderdaad. Hij had ook een goede Glentauchers staan trouwens.
Die Laddie had ik niet op. Zijn Arran was ook best goed, maar vond daar de prijs kwaliteit wat minder.