HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

De tiende "blinde" forum-proeverij. Terug van weg geweest!

Moderators: FGG, Willum, Dre

Welke score geef je het sample? (Stemmen vanaf ma. 29-10 18:00 uur)

lager dan 70
1
3%
70 - 74
0
Geen stemmen
75 - 79
4
13%
80 - 84
9
30%
85 - 89
15
50%
90 - 94
1
3%
95 of hoger
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
Skiddilly
Senior
Senior
Berichten: 348
Lid geworden op: 12 Jul 2015, 18:33
Locatie: Deurne, Nederland

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Skiddilly » 30 Okt 2018, 12:40

WhiskyclubSpakenburg schreef:Ik kijk uit naar de 'lunch hint' ;)
:Help
0 x
Afbeelding
“Too much of anything is bad, but too much good whiskey is barely enough.”
- Mark Twain

Gebruikersavatar
Willum
Senior
Senior
Berichten: 295
Lid geworden op: 29 Dec 2016, 09:22
Locatie: Strijen

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Willum » 30 Okt 2018, 16:52

Hint...tip...(nu op de juiste plek)
Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Skiddilly
Senior
Senior
Berichten: 348
Lid geworden op: 12 Jul 2015, 18:33
Locatie: Deurne, Nederland

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Skiddilly » 30 Okt 2018, 17:16

Een whisky uit Belarus?
1 x
Afbeelding
“Too much of anything is bad, but too much good whiskey is barely enough.”
- Mark Twain

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Harrie » 30 Okt 2018, 17:21

The dude... Iets van de Whiskydudes...?
4 x
Afbeelding

andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 587
Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 30 Okt 2018, 17:35

Ik denk een voorproefje van de jubileum-botteling 10 jaar HWF in 2019.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Erik Elixir
Senior
Senior
Berichten: 419
Lid geworden op: 23 Mei 2011, 21:31
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Erik Elixir » 30 Okt 2018, 17:37

Zat ook net te bedenken the Dude = cask sample van de Whiskydudes.

Iemand een idee wat die gasten hebben liggen?
0 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Harrie » 30 Okt 2018, 17:39

Edwin, Peter: reserveer maar vast een flesje voor mij. ;) Vond hem goed te pruimen!
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Dre » 30 Okt 2018, 20:00

En hij is bekend gemaakt! Gauw naar het hoofdtopic! :bigsmile
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3577
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor defeatless » 30 Okt 2018, 20:02

Top! Goed bezig. Meestal heb ik bij Rothes ene brood en zwavel smaakje in mn mond wat me niet aanstaat. Das bij deze dus niet zo! Prettig om te weten dat deze eraan komt.

Kun je al voorintekenen?
0 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Harrie » 30 Okt 2018, 20:02

Proeft veelbelovend! Dudes, al enig idee wanneer deze gebotteld gaat worden? Laten jullie hem nog lang liggen?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 Okt 2015, 09:39
Locatie: Den Haag

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 30 Okt 2018, 20:04

Echt een super gebaar van de dudes. Super bedankt heren voor deze aangename dram :respect :respect
1 x

Gebruikersavatar
Erik Elixir
Senior
Senior
Berichten: 419
Lid geworden op: 23 Mei 2011, 21:31
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Erik Elixir » 30 Okt 2018, 20:06

Dank heren Dudes! Zeer genereus en bijzonder fijne whisky...
1 x

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Dre » 30 Okt 2018, 20:07

hoogheid2015 schreef:Echt een super gebaar van de dudes. Super bedankt heren voor deze aangename dram :respect :respect

Het kostte me laatst veel moeite om neutraal te blijven en er niet op in te gaan toen we elkaar spraken en je me probeerde te ontlokken of er ook een Dudes-fles tussen zou zitten... Ja dus :lol:
3 x

Jones12
Senior
Senior
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 Jun 2017, 18:36

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor Jones12 » 30 Okt 2018, 20:08

Prachtige ontdekking door whiskydudes deze was lekker

Kan men inschrijven voor als deze gebotteld wordt
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: HWF-VBT 10: Sample 4 (t/m 29 oktober '18)

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 30 Okt 2018, 20:13

Harrie schreef:Proeft veelbelovend! Dudes, al enig idee wanneer deze gebotteld gaat worden? Laten jullie hem nog lang liggen?


Als niet deelnemer breek ik toch even in, ik hoop dat de organisatie het me vergeeft... ;)

We weten nog niet wanneer deze gebotteld gaat worden, wat we wel weten is dat deze whisky zich in anderhalf jaar tijd behoorlijk heeft ontwikkeld en we houden van alle vaten ouder dan 5 jaar de voortgang jaarlijks in de gaten. Deze Glenrothes is van een jonge, wilde en erg spirit driven bleke bibber in december 2016 gegroeid tot al een heel ander sapje nu. Maar destijds vonden wij het alle drie een ‘sapje met potentie’ en hebben we de butt aangekocht. ABV is niet heel veel gedaald, van 63,9 naar 63,5.
Intekenen is nog niet mogelijk, maar ook niet nodig; in de toekomst droppen we zeker niet alle stock in 1x op de markt, iedereen die een beetje oplet heeft royaal de mogelijkheid te proeven bij een aantal slijters en op basis daarvan een flesje te kopen.
Leuk om alle notes te lezen en speciale vermelding voor Alex (Defeatless); ik weet dat Glenrothes speciale associaties bij je oproept, maar ik kan me de link naar Glenlivet heel goed voorstellen. :goedgedaan
Laatst gewijzigd door WhiskyDudes op 30 Okt 2018, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
9 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!


Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast